פרטי התלונה

תלונות קווי חופשה

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
נופש במלון קווין אליזבט טורקיה נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏22 ‏יוני ‏2014 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
אני וחברתי רכשנו 2 חבילות נופש דרך סוכנות קוקי טורס
הטיסה היתה צריכה לצאת בשעה 9:20 בבוקר אך היה עיכוב ובסופו של דבר
יצאה ב 11:30.. בשעה 13:00 הגענו לאנטליה אך לחצי מהנוסעים לא הגיעו המזוודות בגלל שביתת עובדים בנתב"ג, עיכבו אותנו בשדה עד שעה 17:00, בשעה 18:00 הגענו למלון וביקשנו לעשות צ'ק אין נמסר לנו כי אין 2 חדרים והוא הציע לנו וילה 2 חדרים התאכזבנו מאוד אבל לא היתה ברירה הגענו עייפים מכל היום שעבר עלינו ולא היה עם מי לדבר אז לקחנו את הוילה, בוילה לא היה מים חמים ואפילו קפואים..האוכל היה זוועה רוב הזמן אכלנו בחוץ כי לא היה מה לאכול,אין מיזוג, אין אינטרנט,
שירות מתחת לכל ביקורת, לא מנקים את החדרים,המלון נמצא ברשימת הקלאבים...הוא אפילו לא ברמה של אכסניה זולה.
כספי סוג הנזק :
החזר כספי פתרון נדרש :

קווי חופשה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה