פרטי התלונה

תלונות קווי חופשה

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הורדה בדרגת המלון נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏16 ‏ספטמבר ‏2014 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
טסנו לכרתים ב16.9 (זוג) בדיל דרך חברת קווי חופשה, סגרנו על מלון aktia לשישה לילות עד ה-22.9 כשהגענו בשעה 11:00 נאמר לנו ולעוד מס זוגות שאין מקום במלון והם נאלצים לשכן אותנו במלון אחר. אמרתי שזה לא מקובל עליי וששילמתי ובחרתי במיוחד את המלון הספציפי הזה ושאם הם ידעו שאין מקום אז היו צריכים לומר זאת לפני. המלון התייחס בביטול לדרישתי ואמר שזה המצב ואין מה לעשות, הם הזמינו לנו מונית ולקחו אותנו למלון המרוחק כ6ק"מ מהמלון בו בחרנו, בנוסף המלון היה מרוחק כמעט קילומטר מחוף הים לעומת המלון שבו היינו אמורים ללון שיש לו חוף רחצה צמוד ופרטי. אמרו לנו שנצטרך להשאר 2 לילות מתוך 6 בבית המלון החלופי שהיה בדרגת 4כוכבים (במקום 5כוכבים ששילמנו בעבורו), המלון היה מתחת לכל ביקורת ורק בשעה 6בערב של אותו היום קיבלנו חדר. יום שלם העברנו בעצבים ובנסיעות הלוך ושוב למלונות השונים. יש לציין שניסינו ליצור קשר עם הנציגים המקומיים של חברת קווי חופשה והם אמרו לנו שאין מה לעשות ושעלינו לתקשר עם הנציג איתו סגרנו את החופשה בארץ. ניסיתי ליצור עימו קשר אך לא היה מענה. הרגשנו מרומים וחסרי אונים. לא קיבלנו תמורה נאותה לכספנו ולא קיבלנו את מה ששילמנו עבורו. בנוסף במהלך חופשתי ראיתי שבכל יום מגיעים ישראלים דרך קווי חופשה לאותו מלון וכמעט לכולם אוצרים את אותו הדבר ומבקשים מהם ללון במלון אחר.
כספי, סוג הנזק :
פיצוי פתרון נדרש :

קווי חופשה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה