פרטי התלונה

תלונות קווי חופשה

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הקדמת שעת הטיסה ללא התראה והפסד לילה נושא התלונה:
‏שבת ‏08 ‏אוקטובר ‏2016 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
פינסקר 2 תל אביב כתובת:
תיאור הבעיה:
בתאריך 19.9.16 רכשנו חבילת נופש מחברת הנסיעות "קווי חופשה" לרודוס, יוון, במלון "אמאתוס ביץ'" בין התאריכים 6.10.16 – 9.10.16.
טיסת ההלוך התבצעה ביום חמישי -6.10.16 ע"י חברת "סנדור" של חברת "אל על" והייתה אמורה להמריא בשעה 7:00, והתעכבה גם כן.
טיסת חזור אמורה הייתה להיות ביום ראשון – 9.10.16 בשעה 15:05 לתל אביב.
ביום שבת ה- 8.10.16 (יום לפני הטיסה המתכוננת חזרה לתל אביב), נסענו בשעות הבוקר לעיר העתיקה ברודוס באוטובוס לאחר מכן נסענו לשייט מתוכנן לאי סימי.
בהגיענו לנקודת האיסוף בנמל הימי התוודע לנו במזל מזוג ישראלים שפגשנו, בדבר איום השביתה של פקחי הטיסה בשדה התעופה ברודוס וכי אל על הקדימה את כל הטיסות לאותו יום, דהיינו שבת.
מרגע זה החל מרוץ של סבל מסביב לשעון. נסענו בבהלה וחרדה גדולה למלון.
מאחר ותנועת המוניות הייתה דלילה באזור הנמל, נאלצנו לשאת במחיר מופקע ושילמנו בעבור הנסיעה תעריף של 45 יורו וזאת מאחר ומדובר במונית ספיישל על מנת להגיע בהקדם האפשרי.
הגענו מיד לקבלה במלון על מנת להתעדכן האם הטיסה אכן הוקדמה. השיבו לנו כי לא קיבלו כל עדכון מהספק (קווי חופשה). מיד ניסנו להשיג טלפונית את איציק נציג "קוויי חופשה" ברודוס, אך הוא לא היה זמין כלל.
כאשר אחד המטיילים ששהה עמנו במלון, הצליח להשיגו לקראת השעה 16:00, הוא השיב כי נכון לרגע לא קיבל שום עדכון מחברת התעופה בדבר הקדמת הטיסה. ובשיא חוצפתו הסיר כל אחריות וטען כי סה"כ הוא עושה טובה לחברת קווי חופשה בסיוע העברות מהשדה למלון. הוא הוסיף ואמר, כי במידה ותהיה שביתה, אנו נאלץ להסתדר בכוחות עצמנו – כלומר, להשיג מלון ולשאת בכל ההוצאות הנלוות. בכך הסתיימה השיחה.
בשעה 16:05 נשלח אלינו דואר אלקטרוני שמשום מה התקבל אצלנו רק ב16:45 ונכתב בו כי הטיסה הוקדמה לשעה 23:00 ובעצם מרגע זה חברת "קווי חופשה" הסירו מעצמם כל אחריות.
לאחר מכן לקראת השעה 17:35, התקבלה הודעה כי האיסוף לשדה התעופה יתבצע בשעה 19.30.
מרגע זה, מיהרנו לארוז את מזוודותינו, וירדנו לכניסה למלון לחכות לאוטובוס האיסוף לשדה, תוך שאנו רעבים ומותשים, גם את ארוחת הערב במלון אשר שילמנו בעבורה הפסדנו.
בנוסף, סבלנו בהמתנה של שעתיים מחוץ למלון עם המזוודות, בטן כואבת ותחושת החמצה של טיול אשר היה כולו מוקדש ליום ההולדת של הנוסע.
בעודנו ממתינים לאוטובוס, בשעה 19:45 התבשרנו בדבר ביטול איום השביתה.
מאוחר יותר, איציק נציג קווי חופשה, הואיל בטובו להגיע למלון סוף סוף ולעדכן כי אף על פי שהשביתה בוטלה, הטיסה תצא משדה התעופה של רודוס, בשעה 23:00.
תחושת ההחמצה התגברה כאשר הבנו שאף על פי שהשביתה בוטלה, הפסדנו יום שלם ועוד נפספס לילה נוסף ואת טיול הבוקר אשר היה יכול לפצות על הפסד השיט, הארוחות במלון, ותחושת החופשה אשר הייתה אמורה להיות.
כפי שהיה ידוע מלכתחילה השביתה הייתה בסימן שאלה ולא באופן ודאי ומוחלט כך שאנו לא מבינים כלל מדוע החברה החליטה לקטוע את חופשתנו ולגרום לבזבוז כסף שאין תמורה בעדו.
כאשר האוטובוס אשר מוביל אותנו לשדה התעופה הגיע לבסוף, נסענו עייפים, מותשים ובעיקר מאוכזבים וזאת בלית ברירה לשדה התעופה שם ציפתה לנו הפתעה נוספת – המתנה בתור של כשעה וחצי עם עוד מאות אנשים מחוץ לטרמינל (במידת הצורך יצורפו תמונות והסרטות השדה).
המטוס אשר היה אמור להמריא בשעה 23:00 המריא לאחר שעה ורבע.
יש לציין כי הפסד התשלום על הלילה בו הוקדמה הטיסה נוסף אשר שילמנו בעבורו לחברת הנסיעה קווי חופשה וכן הפסד השייט וטיול בוקר נוסף אשר תוכנן מראש ובנוסף ארוחת ערב ביום שלפני הטיסה וארוחת בוקר טרם הטיסה המקורית (יום ראשון 9.10.16), גרמו לנו להפסד כספי ועוגמת נפש.
מיותר לציין, כי נציג של חברה שמכבדת את עצמה, ראוי שירגיע את הנופשים, יספק מידע, ולא יענה בצורת זלזול וחוסר רגישות לנושא שכה משמעותי בעבור הנופשים.
נשאלת השאלה: אם ולא היינו פוגשים את זוג הישראלים ומתעדכנים בדבר הקדמת הטיסות והיינו עולים לשייט – מה היה עולה בגורל חזרתנו לארץ.

אשר על כן, אנו מבקשים לקבל וזאת על פי חוק, החזר כספי בגין ביטול לילה והארוחות ובנוסף פיצוי כספי בגין אי עמידת החברה – "קווי חופשה" בשירותיה ככל המשתמע לדבר.
עוגמת נפש סוג הנזק :
זיכוי כספי בגין הפסד לילה וארוחות ערב ובוקר ופיצוי בגין עוגמת נפש ושיבוש הנופש פתרון נדרש :

קווי חופשה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה