פרטי התלונה

תלונות קווי חופשה

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בזבוז כסף וזמן על חופשה נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏01 ‏אוגוסט ‏2017 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 31.07.17 הזמנתי חבילת נופש באתר של קווי חופשה, קיבלתי במייל שלי פנייה. מועד הטיסה היה ל1.08.17 עד ל 04.08.18 למלון קלואה בכרתים. למחרת בבוקר הבן שלי ואני הגענו בשעה מוקדמת לנתבג ושם נתבשרנו שהחבילה שלנו לא מאושרת ולא מופיעה בחברה. התקשרה אלי מנהלת ההזמנות וסגרה איתי חבילה אחרת טיסה באותו יום בשעה 14.30 למלון ארי ביץ' בכרתים. חיכינו עדיין בנתבג לטיסה זו - נדחתה ל 15.30 ובמטוס היה עוד עיכוב , המראנו ב 4 אחהצ. הגענו לכרתים ועלינו למיניבוס העברות למלון הנסיעה לפיזור ארכה שעתיים, וכשהגענו למלון אחרי יום שלם של נסיעות ותלאות חשכו עינינו מהחדר במלון שכאמור מנהלת ההזמנות הפנתה אליו. חדר קטן מסריח ומעופש, וכשהגענו לחדר האוכל כי בחבילה הכל כלול, גם שם היה מסריח ואוכל לא ראוי , עם נמלים משוטטות על הבר, כמובן שנאלצנו לאכול במסעדות במהלך היומיים שנותרו לנו מהחופשה, המלון המוני, מוזנח, ומעופש, וכדי לתקן את הטראומה של בני ושלי אנחנו נזקקים לחופשה נוספת אחרת
בזבוז זמן סוג הנזק :

קווי חופשה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה