פרטי התלונה

תלונות קווי חופשה

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התנהלות לא מקצועית נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בעלי ואני מדריכי טיולים ומרבים לנסוע גם באופן פרטי.
לאחרונה ראינו שחברת "קוי חופשה" מציעה דיל לעיר ספליט שבקרואטיה. הדרכתי קבוצות רבות לאיזור אך לא טיילתי בו לעומק. החלטנו לנסוע גם לבוסניה הרצגובינה ואף יצרתי קשר עם השגרירות להתחיל לטפל בויזה.
את ההזמנה עשינו ב- 4.7. לדיל לספליט לימים 13.7 עד 19.7. הזמנו כרטיס ומכונית.
ביום 5.7 בבוקר כבר היו בידינו כרטיסי הטיסה וואוצ'ר למכונית.
בהסכם לגבי המכונית נכתב בין יתר האיסורים וההיתרים שמותר להכנס עם הרכב לבוסניה אך לא להרצגובינה (זו אותה מדינה). ברורים שלי העלו שככה זה ואין מה לעשות. ביטלתי את הפגישה בשגרירות.
באותו יום בשעה 13.00 קיבל בעלי פנייה מהחברה שאנו עובדים עמה להדריך טיול ב- 17.7. מיד טלפן בעלי ל"קוי חופשה" לברר אם ניתן לדחות את הנסיעה. הובהר לו שהדבר כרוך בקנס רציני, אי לכך הוא ענה לחברה שאינו יכול לקחת קבוצה.
בשעה 14.00 טלפנו מ"קוי חופשה" והודיעו לנו שהטיסות לעיר ספליט מבוטלות, יש לי אפשרות לבחור בדוברובניק או לבטל את הדיל. שאלתי ממתי זה ידוע להם, ונענתי שמהבוקר!. ואיך רמי שעמו אנו בקשר לא יודע? כי הוא במחלקה אחרת. כלומר למרות שהטיסה בוטלה הוא עוד מוכר את ה"דיל".
בעלי טלפן מיד לחברה אך הם כבר פנו למדריך אחר. בגלל הבלאגן וחוסר האירגון הם גרמו להפסד עבודה.
היינו מתוסכלים אך החלטנו שדבר לא יפריע להנאה, קראתי היטב שוב את הארצות האסורות ולשמחתי אלבניה לא היתה כלולה. החלטנו על דוברובניק, ועל אלבניה.
ביטלתי את הזמנת הצימרים באיזור ספליט. הזמנתי צימרים ע"פ המסלול החדש ויצרתי קשר עם בעל חברת תיור אלבני לגבי מדריך.
ובנתיים, מיום 5.7 ועד יומיים לפני הנסיעה לא קיבלנו כרטיסים (לא ע"י מלאך, לא ע"י שרף, לא ע"י שליח אלא פשוט בדואר האלקרוני!!!). כל טלפון שלנו נענה בפליאה: מה לא קיבלתם? אתם בטוחים?
לא רק לא מספקים שירות אלא מעליבים.
לאחר שסוף סוף קיבלנו את הכרטיסים התפננו לטפל בואוצ'ר של המכונית. טלפונים, התנתקויות, "מה לא קיבלתם?" ושלחו......את הואוצ'ר הקודם, מספליט!!
את הואוצ'ר קיבלנו לאחר התכתבויות ותלונות ביום 13.7 בשעת הצהריים, דהיינו כמה שעות לפני הטיסה.
והנה חשכו עיני. אכן פתאום מותר להכנס לבוסניה הרצגובינה. מישהו קלט שזו מדינה אחת עם שני שמות. לנו זה כבר אבוד, הטיסה היום ולסדר ויזה לוקח שבוע. אבל פתאום אסור להכנס לאלבניה!!!
התחננתי שיבררו לי שוב, כביכול בררו וענו: חד משמעית אין ביטוח לאלבניה.
כך, כמה שעות לפני הנסיעה ביטלתי את המדריך לאלבניה.
מלבד מכתבים ל"קוי חופשה" תארתי במכתב לדוא"ל של המנכל את מסכת היסורים ובקשתי תגובה.
מר אנגלנדר לא ענה לי.
ולפואנטה הסופית: כשבאנו לקחת את הרכב התברר שיש ביטוח לאלבניה, ולכל הארצות שכביכול החברה המקומית לא מבטחת. שאלנו גם על הארצות האחרות, רומניה בולגריה ויוון ואמרו לנו שעם סוג הביטוח שקיבלנו ושילמנו בארץ אין כל הגבלה.
חברת קוי חופשה התנהלה באופן לא רציני, לא מקצועי, היא גרמה לנו לביטול עבודה, לשינויים והחלפות, לטלפונים מרובים לחו"ל ולעוגמת נפש רבה.
לולא היינו מדריכי טיולים לא היינו מצליחים לצאת מסבך השינויים.
ואגב, גם לאלבניה לא נסענו מאחר וכשהתברר שאפשר כבר לא היה לנו אינטרנט כדי ליצור קשר....וגם כי כבר נמאס לנו לטפל בכל הכשלים.


בזבוז זמן וכסף סוג הנזק :
להתריע ולהזהיר פתרון נדרש :

קווי חופשה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה