פרטי התלונה

תלונות קווי חופשה

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מקום בטיסה נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏10 ‏אוגוסט ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 06/08/06 נסעתי עם חברה לתורכיה. ביום ה- 10/08/06 בדרכנו חזרה לארץ, לאחר שאושרה הטיסה שלנו לישראל, הגענו לדלפק הצ'ק אווט בשדה התעופה באנטליה, הסתבר שהטיסה שהיינו אמורות לטוס בשעה 15:20 מלאה ויש מקום רק לאחת משתינו. חברת התעופה הבטיחה שהאחת שנשארת בתורכיה מקבלת לילה נוסף במלון ששהינו על בסיס הכל כלול. לאחר שלא הייתה ברירה אלא לאחת להשאר הסכמתי להשאר בתנאים המופעים לעיל. בזמן שהמטוס המריא לישראל ואני נותרתי בשדה תעופה של תורכיה לבדי (בחורה לבד במדינה זרה), נאמר לי שאיני מקבלת שהייה במלון אלא ממתינה עד הטיסה הבאה הפנוייה. לאחר בכי רב ותחנונים הסכימו להעלות אותי לטיסה שבשעה 23:00 בלילה. בזמן ההמתנה בנמל התעופה התקשרתי לחב' קווי חופשה והם ניתקו לי את הטלפון בטענה שאינם מעוניינים לדבר עימי, כמו כן חברתי שהגיעה לארץ התקשרה לסוכנות הנסיעות נופי שדרכם הזמנו את הדיל לתורכיה וגם היא "זכתה" לניתוקי טלפון לאחר שסיבפרה את המקרה. לאחר שהגעתי לארץ רשמתי מכתב לחברת התעופה "קווי חופשה, והם החליטו שהפיצוי המגיע לי במקרה זה הינו 15% הנחה על הטיסה הבאה שאבצע דרכם.
נזק כספי, עלבון, ו סוג הנזק :
פיצוי הולם פתרון נדרש :

קווי חופשה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה