פרטי התלונה

תלונות קווי חופשה

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תלונה על התנהלות חברה התעופה קווי חופשהand customer.div נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בחודש אפריל האחרון רציתי להפתיע את בעלי ליום הולדתו בטיסה + מלון לבודהפשט. התקשרתי לקווי חופשה שלושה שבועות לפני התאריך שרציתי וביצעתי הזמנה לי לבן זוגי ולזוג נוסף בחברה זו. העברנו לנציג שאיתו דברנו את פרטי כרטיס האשראי שלנו וקיבלנו אישור לטיסה בתאריך 26/4/07. שבוע לפני התאריך התקשרנו שוב כיוון שזוג נוסף רצה להצטרף אתנו לטיול ואז נאמר לנו כבדרך אגב, ממש במקרה שהטיסה בוטלה ושאם אנו רוצים בכל זאת לנסוע בתאריך המסוים עלינו להוסיף 212 דולר!! לכל אדם (במקום 318 דולר, 530 דולר!!!!)
טענת החברה היתה שבמקרים שטיסות מתבטלות הם לא אחראיים כלפי הלקוחות!!!! באותו זמן שקיבלנו את הבשורה המאוד מאכזבת ניסינו להתקשר לחברות אחרות בניסיון להזמין במקום אחר דיל לאותו תאריך - אך ללא הצלחה כיוון שהיה מאוחר מידי ורק בחברת קווי חופשה היה מקום!!!!
בגלל העובדה שדובר בהפתעה ליום ההולדת של בעלי, מחוסר ברירה ובהרגשה איומה של חוסר צדק הוספנו עוד 460 דולר לכל זוג
כתבתי תלונה לחברת קווי חופשה ויש לציין שעד היום נכון לתאריך28-5-07 טרם קיבלתי התייחסות.
עוגמת הנפש שנגרמה לי ולחבריי בעקבות מקרה זה היא רבה ולאור העובדה שהתייחסותם של נציגי החברה היתה מזלזלת ונטולת כל אחריות ואכפתיות, אשמח מאוד באם אתם תוכלו לעזור לי במקרה זה - למען השבת הצדק והחזרת המוסר והאחריות כלפי הלקוחות.
דבר נוסף שיש לציין הוא שבמקרה שבו אני הייתי מבקשת לבטל את החופשה בפרק זמן זהה מיוזמתי - היה עליי לשלם דמיי ביטול מלאים!!!
עוגמת נפש, עלבון, ובזבוז זמן בשיחות טלפון ארוכות ומייגעות סוג הנזק :
פיצוי כספי ומכתב התייחסות - התנצלות פתרון נדרש :

קווי חופשה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה