פרטי התלונה

תלונות קווי חופשה

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טיול בר מצווה לפני שנתיים נושא התלונה:
בשירי סיגל שם/כינוי:
‏יום שני ‏02 ‏מאי ‏2005 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
בחודש מאי 2005 הפתעתי את בני ושלחתי אותו עם בעלי לחו"ל בפעם הראשונה לכבוד בר המצווה.
הזמנתי כרטיסים דרך קווי חופשה.טסו לצרפת ההלוך היה בסדר אבל בחזור היה עיכוב בטיסה ואני הגעתי מערד לאסוף אותם למסיבה שארגנתי לילד,חיכיתי שעות מהצהרים עד שנודע לי כי לאחר כמה שעות שהמתינו ללא תנאים בשדה בצרפת,שלחו אותם לחדר עלוב במלון זול ללא תנאים מינימלים ובאמצע הלילה הקפיצו אותם לשדה שוב.הילד הפסיד את המסיבה שנערכה עבורו,עבר טראומה מכל האגדלמוסיה שראה בשדה עם כל הנוסעים,אני נאלצתי להשאר בתל אביב כדי לחכות להם עד למחרת כשהגיעו מאוכזבים,מטורטרים ועייפיםכל הכייף של הנסיעה וההכנות והמסיבה ירד לטימון והפך לסיוט,אני פוטרתי כי הבטחתי שלמחרת אחזור וגרמתי לנזק רציני בעבודה,והכי מרגיז שעד היום לא חזרו אלי ולפניותי הרבות,אלא התחמקו מלקחת אחריות,בטענה שמפעיל הטיסה לא חזר אליהם בהצעה לפיצוי הנוסעים והם עדיין ממתינים.חלפו מעל שנתיים ועדיין לא השכילו להתייחס לפניתינו,העבירו אותנו מפקיד לפקיד עד שנמאס לנו.בושה וחרפה.לטיפולכם אודה.
נזק כספי,עגמת נפש וזלזול סוג הנזק :
פיצוי כספי,והתנצלות על חוסר התיחסות ללקוח פתרון נדרש :

קווי חופשה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה