פרטי התלונה

תלונות קווי חופשה

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
נופשון לאנטליה בפסח - הבטחות שווא של החברה נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏22 ‏אפריל ‏2008 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
מצרפת תוכן מכתב שנשלח לחברה לפני כשבועיים לא זכה לתגובה
משפחתי ואני רכשנו חבילת נופש לאנטליה ל "קלאב" קווין אליזבת. שהינו במלון בין התאריכים
22-26/4 חול המועד פסח.שבנו מאוכזבים ביותר.

חבילת הנופש נרכשה עוד בחודש מרץ במחיר מלא. בכוונה מלאה רכשתי את חבילת הנופש מבעוד מועד כדי להבטיח למשפחתי נופש פסח מושלם. לא רצינו לחכות לרגע האחרון ולהאלץ להסתפק במלון בינוני.
הובטח לנו נופש הכל כלול בקלאב מפנק , מיוחד למשפחות עם פעילות מסביב לשעון. באתר האינטרנט שלהם הובלט הקלאב בתמונות מרצדות והבטחות אין ספור לנופש מושלם..(היום ראיתי שהפרסום המובלט הורד).
ההזמנה בוצעה טלפונית (על ידי מורן) ותוך יומיים קיבלתי במייל הכרטיסים וואוצ'ר למלון.
מספר ימים לאחר ביצוע ההזמנה התקשרה אלי נציגתכם מיכל וביקשה לשלוח וואצ'ר חלופי למלון. לדבריה המלון יעבוד במתכונת הכל כלול ולא אולטרה הכל כלול. לשאלתי מה ההבדל בין השניים, הסבירה מיכל כי ההבדל במשקאות מתוצרת חוץ שלא יסופקו חינם. לשאלתי , אם יפגעו שרותים נוספים – השיבה שלא. בדיעבד כבר אז היתה צריכה להדלק לי נורת אזהרה גדולה, אבל קיויתי כי אתם אמינים ולא העליתי בדעתי שתטעו הציבור במכוון.
ביום ג' ה 22/4 הגענו למלון. מה רבה היתה אכזבתנו לגלות כי ה "קלאב" המהולל הינו בסך הכל מלון בינוני בגדלו. אין כמעט שטחים ציבוריים. אין שטחים ירוקים. בריכה אחת בלבד. מגלשות המים פעלו דקות ספורות ביום. הלונה פארק לא עבד. לא היתה כל פעילות בידור לילדים ולמבוגרים. צוות הבידור ניסה לאלתר בערבים הופעות ברמה ירודה שביישו אותם ואת האורחים. חוף הים מוזנח עם ביוב פתוח זורם.. הבריכה המקורה קרה וכן היתה מושבתת יום אחד מתוך הארבעה.
המזון רב אבל חוזר על עצמו מדי יום. לא היו ארטיקים וגלידות כמובטח וכמקובל בקלאבים אחרים.
מדי יום נאלצתי לצאת לרחוב ולקנות ארטיקים לילדים כדי לא לאכזב אותם.
עוגות אחר הצהריים – לא היו. הוגשו מספר מצומצם של עוגיות יבשות שדמו יותר לעוגיות פסח וגם זאת למשך דקות ספורות בלבד אחה"צ.
והגרוע מכל – המקום פשוט משעמם. החדרים יפים ומרווחים אבל מי נוסע לקלאב בטורקיה על מנת לשבת בחדר. בנו מלון בצורת אניה באמצע עיירה מנומנמת ושכחו את כל הפעילויות שיש להוסיף כדי לקרוא לזה קלאב.
ברצוני לציין כי כל הישראלים שהגיעו עמנו או יום יומיים לפנינו התמרמרו מאד. כאשר פנינו לצוות המלון נאמר לנו שהם עובדים עדיין במתכונת חורף ועלינו להתלונן אצל מי ששווק הנופש.
ישנן משפחות שלאחר תלונות חוזרות עברו למלון אחר קווינס פארק. אנחנו בחרנו להשאר היות ובחופשה קצרה של ארבעה ימים איני מוכנה להתחיל להתנייד בין בתי מלון ואף לשלם מכיסי עבור העברה במונית.
ראוי היה כי תאמרו לציבור את האמת בנוגע לאופן הפעלת המלונות בפסח ולא תסתירו מידע. אדם שמוציא מיטב כספו עבור חופשה משפחתית מצפה לקבל את המובטח.



עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי כספי או חלופת נופש פתרון נדרש :

קווי חופשה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה