פרטי התלונה

תלונות קווי חופשה

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עיכוב של 9 שעות בנתב"ג נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏22 ‏מאי ‏2008 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
הזמנתי נופש לכל משפחתי – זוג ושני ילדים במלון "קווין אליזבט", שבאזור קמר, בין התאריכים 22-25.5.08, כאשר קווי חופשה היתה הספק לחופשה
הטיסה שלנו, באמצעות חברת "SKY", היתה צריכה לצאת בשעה 11:15 ורק כאשר הגענו לדלפק העלייה למטוס, בשעה 10:50, התבשרנו שיש עיכוב בטיסה, בתחילה של שעתיים, לאחר מכן של שבע שעות ובפועל הטיסה יצאה רק בשעה 20:20, עיכוב של למעלה מתשע שעות.
לאחר שנודע לנו על העיכוב, התברר לנו שהטיס ה של חברת "SKY", שהייתה צריכה לצאת ב- 6:00, לא יצאה כלל, ולמעשה אנחנו טסים אחריה, לאחר שהמטוס יחזור מאנטליה (טיסה זו יצאה רק ב-16:00).

למעשה, כשאנחנו הגענו לנתב"ג היה כבר ידוע כי הטיסה שלנו תתעכב במס' שעות ותצא רק לאחר שהמטוס יבצע את הטיסה של 6:00 (שטרם המריאה. (כאשר המטוס יחזור לישראל מאנטליה.
היינו יכולים לקבל הודעה על כך שיש עיכוב ולהימנע מלהגיע לנתב"ג, אבל אף אחד לא יידע אותנו אלא רק לפני העלייה למטוס בשעה 10:50 וכך למעשה היינו כלואים תשע שעות בנתב"ג בהמתנה לטיסה. בזמן זה הילדים רצו לחזור הביתה ולוותר על החופשה, אשר תכננו מראש ושילמנו עליה ממיטב כספנו.
שוחחתי מנתב"ג עם נציג של קווי חופשה בשם מתן בטלפון ולא היו לו תשובות לגבי מה שקרה לטיסה, ביקשתי ממנו שמשפחתי תועבר, בטיסה חזרה, לטיסה מאוחרת יותר ונענתי כי את זה ניתן לעשות רק מאנטליה וכי הנציג המקומי יפנה אלי בנושא והוא יעשה כל מאמץ לבצע את בקשתי, דבר שכמובן לא נעשה.

ברצוני להדגיש כי בעיכוב שלנו לא היה שום כוח עליון, אלא פשוט זלזול בטסים, מאחר שכבר בשעה 7:00 היה ברור כי הטיסה של 6:30 לא תצא בזמן וכי הטיסה שלנו (של 11:15) תתעכב. במידה והיו מודיעים לנו על העיכוב לא היינו מגיעים לנתב"ג וכל הסיוט שעברנו היה נמנע.
אנחנו הגענו למלון לאחר השעה חצות ולמעשה איבדנו יום מיום החופשה ולילדים לקח יום שלם להתאושש מהטלטולים שעברו ולמעשה החופשה שלנו נהרסה.
ברצוני להדגיש כי בעיכוב שלנו לא היה שום כוח עליון, אלא פשוט זלזול בטסים, מאחר שכבר בשעה 7:00 היה ברור כי הטיסה של 6:00 לא תצא בזמן וכי הטיסה שלנו (של 11:15) תתעכב. במידה והיו מודיעים לנו על העיכוב לא היינו מגיעים לנתב"ג וכל הסיוט שעברנו היה נמנע.
אנחנו הגענו למלון לאחר השעה חצות ולמעשה איבדנו יום מיום החופשה ולילדים לקח יום שלם להתאושש מהטלטולים שעברו ולמעשה החופשה שלנו נהרסה.
אנו דורשים פיצי בגין העיכוב של 9 שעות בנתב"ג, שזה עיכוב החורג מגבול הסביר, עיכוב שנגרם בשל העובדה שאף אחד לא טרח לעדכן אותנו שהטיסה תתעכב ולכן אין טעם להגיע לשדה בזמן.
ברצוני לציין כי כל שאר טיסות השכר לאנטליה, יצאו בזמן ללא עיכובים.


כספי סוג הנזק :
פיצוי בגין יום החופשה שהפסדנו פתרון נדרש :

קווי חופשה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה