|
|
|
|
|
|
הטעיה בהזמנת חבילת נופש |
נושא התלונה: |
יום שישי 04 יולי 2008 |
תאריך האירוע: |
אזור השרון |
אזור: |
טירה שבמשולש |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
מכתב רשמי בעניין נשלח בפקס בשעה 15:00 לחברה.
בקיצור - הוצע לנו בית מלון במרמריס שאינו תואם את הבקשות שלנו (מתאים לילדים עם בריכות שחייה ואטרקציות)
המקום שהוצע לנו התברר כי הוא אינו תואם מה שביקשנו. וזה התגלה אחרי שהסדרנו את כל התשלום.
מציאת חלופות אחרות לבית מלון או יעד התקבלו בשלילה למרות שיש מקומות פנויים למלונות או יעדים אחרים עם אותה חברת תעופה (הסוכנת בדקה זאת).
אם יש צורך אני מוכן לשלוח את הפקס שוב אשר מפורט בו כל השתלתלות העניינים מההתחלה עד לרגע הזה.
בקשה חשובה - נא לעדכן אותנו לנייד בלבד.... ותודה מראש
|
עלבון, אי דיוק והטעיה בעת קבלת פרטים |
סוג הנזק : |
טיפול מיידי לפני הטיסה אשר תהיה ביום א' בשעה 15:45 |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
קווי חופשה שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|