פרטי התלונה

תלונות קווי חופשה

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מלון בדרגה נמוכה נושא התלונה:
מישורי נאוה שם/כינוי:
‏יום ראשון ‏20 ‏יולי ‏2008 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
פינסקר 2 תל אביב כתובת:
תל אביב סניף חברה:
תיאור הבעיה:
רכשנו חבילה למרמריס, שילמנו עבור מלון 5 כוכבים דלוקס בפועל קיבלנו מלון שמצהיר שדרגתו נמוכה מ-4 כוכבים, ללא מיזוג. פנינו לחברה והסברנו לה, גם מתורכיה, בזמן אמת וגם כשחזרנו, אולם הם ממשיכים להתעלם, לקחת את כספנו ולצחוק לנו בפרצופנו.
כספי סוג הנזק :

קווי חופשה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה