פרטי התלונה

תלונות קווי חופשה

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי התאמה בין מה שנאמר למה שהיה בפועל נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
הזמנתי חופשה באנטליה דרך אתר וואלה!טורס. הספק הוא חברת קווי חופשה.
לי שהמלון בתפוסה מלאה ועל כן עליי להזמין במהרה. המלון בתפוסה מלאה כך שכל השירותים בו כלולים ונהדרים. אז נכון שנאמר לי שחלק מהפעילויות תלויות עונה ועל כן מגלשות אולי לא יפעלו ואכן לא פעלו, אבל לא על מלון שאין בו מזגן - כי אין אנשים. האוכל אינו אכיל וטרי - כי המלון הכיל כמות אנשים כה מינימלית שלעיתים הרגשתי כי אני לבד במלון. נאמר שבתקופה זו שאיננה העונה (דבר שאולי נרמז אך לא נאמר מפורשות) אין משקיעים באוכל ויום למחרת מגישים את האוכל של יום האתמול בשינוי הרוטב. האוכל בפירוש לא היה ברמה של 5 כוכבים. האוכל היה תפל וקר במהלך כל היום.
נמסר כי יש חוף פרטי. אז כנראה שהם לא היו במלון - כי חוף פרטי אין. יש חוף במרחק של למעלה מחמש דקות ברגל והוא לא נועד לשימוש. הוא בבנייה. ואם עסקינן בבנייה - הרי שהמלון בשיפוץ והרעש שהיה בחדרנו מהשיפוץ שבחדרים ליד היה בלתי נסבל במהלך שעות היום. כשפנינו לקבלה - נמסר שזה טיב החדרים שלנו - לפי הדיל שאותו הזמנו בארץ. לא ניתן היה לנוח בצהריים בחדר בכלל.
אם תסתכלו על תמונות החדר – אין דמיון. אין פלזמה – ואת זה אני לא מחפש. החדר היה מלוכלך, רצפה עם כתמים, סדינים לא נקיים.
אז נכון, שילמתי מחיר שאין לי עליו עוררין או תלונות, אך כל השאר לא היה כמו שחשבתי.
כשפניתי לוואלה!טורס, הם מסרו שהם אינם האחראיים ורק חברת קווי חופשה. הם יעבירו את הטיפול ותשובה תתקבל בסביבות השלושה חודשים. זה לא מקובל.
ניסיתי לשלוח תגובה באתר של קווי חופשה, אבל אין אפשרות לשלוח להם מייל או תגובה.
עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי פתרון נדרש :

קווי חופשה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה