פרטי התלונה

תלונות קווי חופשה

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התנהגות מזעזעת של נציגת החברה נושא התלונה:
הוז ליאת שם/כינוי:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 19/8/10 טסנו אני, בעלי, סבתי שהיא אישה מבוגרת ונכה +2 ילדינו לחופשת סופ"ש ברודוס, יוון.
מיד עם נחיתתנו בנמל התעופה רודוס, נציגת החברה-מיטל הפנתה את האנשים לאוטובוסים שנמצאים בחוץ. עלינו על האוטובוסים והחום היה כבד מאוד מנשוא, הנהג סרב להפעיל את המזגן ואמר בתקיפות שנחכה. חיכינו-לא ברור למי ולמה כי לא נאמר לנו דבר. במשך שעה שלמה אוטובוס מלא יושב ומחכה בחום של 40 מעלות כשגם מחוץ לאוטובוס אין אוויר. כעבור מעל שעה שכולנו מזיעים ובקושי נושמים עולה הנציגה לאוטובוס. סבתי שהיא אישה חולה, מתניידת עם מקל/כיסא גלגלים ונזקקת לזריקות אינסולין יומיות שאלה את הנציגה למה משאירים אותנו כל כך הרבה זמן בחום, ללא אוויר ובלי לדעת למה אנחנו מחכים כל כך הרבה זמן. הנציגה מיטל הרגישה עצמה מורה בביה"ס יסודי לא נתנה לה לדבר, משם והלאה זה רק התגלגל למסכת של צעקות, קללות, השפלות מול כל נוסעי האוטובוס ההמומים שקפצו להגן על סבתי מאימת הנציגה החוצפנית שצעקה שהיא ברגע זה קוראת לאבטחה על מנת להוריד את סבתי מהאוטובוס!!!! כל הנוסעים קראו למיטל שתרד היא בעצמה מהאוטובוס.מי היא אותה נציגה שתאיים על אישה זקנה שרק מתחילה את חופשתה?? אישה ששילמה ממיטב כספה על טיול למשפחה צריכה לספוג יחס משפיל ומזעזע ברמות שלא ניתן לתאר! תוך כדי צעקות,קללות, הפצת שקרים. למעשים המזעזעים הללו עדים כל נוסעי האוטובוס. מבחינת סבתא שלי, החופשה שלה נהרסה עוד לפני שהתחילה, האירוע שהיא עברה היה מזעזע בכל קנה מידה, האירוע העסיק אותה ואותנו כל החופשה, היא שהייתה בשואה לא האמינה שתספוג יחס כזה מבחורה ישראלית צעירה שאמורה לייצג חברת נופש גדולה מישראל. הנציגה סירבה להתנצל בפני סבתי שלי ורק המשיכה ללעוג לה.
איך החברה מעסיקה נציגה שאין לה מושג ביחסי אנוש בסיסיים???? החברה חייבת לשאת באחריות לאירוע שתיארתי ולהתנצל בפניה.
עוגמת נפש, כאב לב סוג הנזק :

קווי חופשה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה