פרטי התלונה

תלונות קווי חופשה

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תפקוד עדנה מברלין בנושא העברות נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לחברת קווי חופשה שלום

הזמנתי שבוע לברלין דרך חברת טרוול קלוב מבית הדני לתאריכים 29.9 עד ל5.10 הזמנה 11224764

השירות שלהם היה מקצועי יעיל וטוב מענה מיידי ע"י פנינה

כאשר הגענו לברלין יש שם נציגה בשם עדנה האחראית על ההעברות

עדנה מתנהגת בצורה מוזרה

כאשר שואלים אותה שאלות בשדה והשאלה לא מוצאת חן בעינה היא צועקת על האנשים ללא כל סיבה נראת לעין

כאשר פונים אליה בנושא תיאומים בטלפון היא בדרך כלל לא זמינה, וכאשר היא כבר עונה זה בחוסר סבלנות ואו בחוסר תשובה

כאשר משארים לה הודעות SMS ואו מייל אינה טורחת לענות אני יכול לצרף לכם דוגמה אם צריך
חלק מהאנשים במלון שהיו צרכים לחזור עם אל על בבוקר לא היה מקום זאת למרות שבקשו מספר פעמים מעדנה לוודא החזרה
כאשר היה צריך לאסוף אותנו חזרה עדנה הודיעה ששעת האיסוף תהיה 19:20 עד לשעה 20:20 לא היגעה ההסעה ונסיונות להתקשר עמה לברר מה קורה נענו בתשובות יש זמן הכל בסדר וטריקת טלפון

רוב האנשים שחיכו במלון לאונרדו לקחו מונית ונסעו עצמאית לשדה התעופה

ברצוני לציין שבנושא הטיולים איפוא שיש פוטנציאל כספי שם היא מטפלת מיידית ובנימוס

עדנה מתפארת שהיא מותג בברלין ואני רוצה להגיד לכם ששמכם נהרס על ידה כל הטיפול הטוב בארץ מתקלקל ע"י עדנה מברלין
לטיפולכם הדחוף

כספי סוג הנזק :
החלפת אחראית העברות בשל חוסר טיפול מקצועי, ועניני פתרון נדרש :

קווי חופשה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה