פרטי התלונה

תלונות קווי חופשה

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
נופש בכרתים אשת טורס נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
נחלת יצחק 12 כתובת:
תל אביב סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 5.9.2010 ביצענו הזמנה לנופש בכרתים בין התאריכים 17-24/9, לצערי הטיול היה מאוד מאכזב ברמת האירוח שהוצע לנו ע"י חב' אשת טורס לעומת מה שקיבלנו, כאשר פנינו לחברת אשת טורס ביקשנו מלון והיו לנו מס' דרישות מסוימות שיתאימו לצרכים שלנו בנופש כי מכיוון שיצאנו לטייל עם ילד בן 6 חודשים, בין היתר הדרישות שלנו היו מלון מפנק ברמה של 5 + כוכבים, על בסיס אירוח הכול כלול ושיכלול גם מיטת תינוק, לצערי זה לא מה שקבלנו, המלון שבו התארחנו hersonissos palace הינו מלון ברמה של 4 כוכבים (בלחץ היה מקבל 2 כוכבים בסטנדרטים של מלונות בארץ), ולא כפי שנאמר לנו בעת ההזמנה 5+.

ואני אפרט יותר לעומק את טענותינו:
o מלון זה הינו מלון מיושן מאוד ובו חדרים מאוד מיושנים ומוזנחים , חדרי האמבטיה מצחינים מעובש של מים עומדים ומטונפים מאבנית ברמות קשות ושירותי הניקיון בחדר הסתכמו מדי יום בקיפול השמיכות ל-4 ושטיפת החדר אחת ליומיים עם דלי מים שאני באופן אישי הייתי מתבייש לנקות בו מוסך, המים היו שחורים ומלוכלכים (אגב, אני מזכיר שהינו עם תינוק והוא בשלב הזחילה ולכן לא היה סיכוי שנושיב אותה לרגע על הרצפה) וכשביקשנו מיטת תינוק לא קיבלנו באותו היום, אלה רק ביומיים למחרת, אגב זה היה בהזמנה, מהסיבה שהן היו תפוסות.

o רמת האוכל- ממש לא מתאימה לצרכים של הישראלים, לפחות לאלה שלא דתיים אבל לא לטעמם לאכול כל היום חזיר או ארנבות כי זה בעצם מה שהמלון מציע לרוב תיירים שממדינות חבר העמים גרמנים אוסטרים וממדינות צפון מערב אירופה, (לא נורא מדי פעם בעיקר אכלנו ירקות) אבל העליות הטיול רק גדלו לנו ברגע שנאלצנו לאכול מחוץ למלון במלון של הכול כלול.

o אטרקציות המלון- סאונה וחדר כושר שלא פעלו מסיבות כל שהם, וכשפנינו לקבלה להבין למה המתקנים לא פועלים לא קיבלנו תשובה.

לסיכומו של עניין, החופשה שהוצעה לנו ע"י אשת טורס הייתה מאכזבת ביותר, והעניין ממש לא יעבור אצלנו לסדר היום, חזרנו בהרגשה שמכרו לנו לוקש אחד גדול ללא שום תמורה מוצדקת למחיר הגבוה ששילמנו, בושה וחרפה שחברה שנחשבת לאחת המובילות בתחום התיירות מזה 20 שנה משווקת מוצרים (חבילות) ואין להם מושג מה ההיצע שהמלונות שאתם משווקים מציעים באמת.
וכשפיניתי לאשת טורס הם טענו שהם לא אלה שמשווקים את החבילה אלה רק דילר שמוכר אותה.

חבל מאוד שחברה בסדר גודל כזה משקרת את לקוחותיה ולא יודעת לבדוק מי הם הספקים איתם הם עובדים !
לא בודקים מה רמת השירות?
כמה כוכבים באמת המלון ? דבר שמאוד פשוט...
האם הוא מתאים ברמה המינימלית לדרישות של הישראלים?

ברצוני לציין, שאיתנו במלון היו עוד 2 זוגות ישראלים שלעניות דעתנו חשבו בדיוק כמונו ובמידת הצורך נשמח להעביר לכם את פרטיהם על מנת לקבל באמת את מורת רוחנו.
ולקוראים שבינינו?
מה אתם חושבים שלא פנינו לאשת טורס בתלונה?
פנינו !!! הם ביקשו את תלונתנו בכתב וידאגו לתת תשובה עד 21 ימי עבודה.
הם חזרו אלינו והתשובה שלהם היתה: " לצערנו לא מצאנו בסיס מוצדק לטענותיכם, ובלי שום קשר בפעם הבאה שתפנו אלינו תעלו את מס' ההזמנה ושם מובטח לכם 10 % הנחה ברכישה הבאה באשת טורס"
פניתי אליהם בדרישה פשוטה מאוד, כמו שדרשתם את תלונתינו בכתב אני מעוניין לקבל את תשובתכם גם כן בכתב.
וזו הייתה תגובתה של בחורה בשם קארין : " נתתי לך כבר תשובה .אין לי מעבר מה להוסיף.
אין טעם שתשלח אל מיילים נוספים בעניין.
זוהי התייחסותי האחרונה.
בחירה שלך מה לעשות.
כפי שאמרתי לך הינך מוזמן לפנות אלי בהזמנה עתידית...
קרין

* ברצוני לציין שהשירות והיחס שאותו קיבלנו בזמן ביצוע העסקה היה מצוין, אדיב ומקצועי למרות התעקשותו של נותן השירות שהמלון אכן בסטנדרט גבוה כפי שהופיע לו בצג המחשב, לטענתו.
(טוב ככה זה שרוצים למכור, הכל נראה ונשמע זהב).
עוגמת נפש סוג הנזק :
אנו דורשים פיצוי הולם על עוגמת הנפש וחוסר שביעות הרצון ממה שהובטח לנו וממה שקיבלנו למעשה, החזר של לפחות 30 %. פתרון נדרש :

קווי חופשה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה