פרטי התלונה

תלונות קווי חופשה

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ירח דבש מהגיהנום נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
בסביבות חודש יולי יצרתי קשר עם חברת קווי חופשה על מנת לסגור לי ולבעלי ירח דבש בקוסטה ברווה.
ענתה נציגה שלמרבה הפלא כבר אינה עובדת במקום ואיני מעוניינת לנקוט בשמה. ביקשתי ממנה הצעה לבית מלון איכותי בקוסטה בראבה והנציגה ישר הציע את מלון טרופיק פארק.
הבהרתי לנציגה כי מדובר בירח דבש ואני רוצה שיהיה בית מלון טוב עם מרפסת שפונה לבריכה. הנציגה אמרה שאין בעיה וסגרנו את הדיל.
לפני הנסיעה שינו לנו את הטיסות כ- 4 פעמים בטענה שזוהי טיסת צ'רטר (לקחנו בחשבון) אך אף אחד לא הועיל בטובו לעדכן אותנו שהטיסה דרך חברת סן דור בוטלה ואנו טסים עם חברה אירופאית. היות ובעלי עובד במפעל ביטחוני אין הוא יכול לטוס בכל חברה וזה גם מה שהבהרנו לפני שרכשנו את הכרטיס אך כמובן שאותה נציגה רצתה לסגור ישר את העיסקה ולכן הבטיחה הבטחות שלא יכולתם לעמוד בהם. רק אחרי שיחה עם מנהל מטעמכם העניין סודר ויכולנו לבטל במידה והייתה בעיה עם אותה חברת תעופה. כשהגענו לקוסטה בראבה חשכו עיננו. הגענו לבית מלון שהיה מבייש 3 כוכבים! היו מיטות נפרדות(לא אחת ליד השניה) והמרפסת פנתה לחדר מכונות מרעיש ומסריח - החדר היה בקומה הראשונה, חדר קטן כמו במלון דרכים נידח. עובדות הקבלה טענו שלא הייתה דרישה מקווי חופשה למרפסת הפונה לבריכה ולמיטה זוגית ועל כן לא קיבלנו את מבוקשנו!
לעזעזל!! אני בירח דבש!
היות וכך אני רוצה להבהיר שזו הפעם האחרונה שאני ארכוש דרככם חבילות לאן שהוא, ביזיון של שירות.
אז אני רוצה "להודות" לכם קווי חופשה על ירח דבש שלא אשכח בחיים!
עוגמת נפש סוג הנזק :
לצערי הגלגל לא יכול לחזור לאחור, עוגמת הנפש כבר נגרמה פתרון נדרש :

קווי חופשה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה