פרטי התלונה

תלונות קווי חופשה

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
דמי ביטול נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך ה16.01 - בשעה 19:30 , הזמנתי חבילת נופש זוגית לברצלונה , מנציגה נחמדה בשם דנה , כבקשתה הבאתי לדנה את פרטי המזמין כלומר את שמי הפרטי ואת שם בת זוגתי בלבד , דנה לא ביקשה ממני שום דבר אחר , אלה את שמי בלבד ודרשה ממני לחתום על אישור חברת כרטיס האשראי בלבד ושלחה לי פקס בן עמוד אחד בלבד , שבפרטי הפקס היה אך ורק אישורי לעסקה , שלא אכחיש אותה חס וחלילה , דנה לא טרחה לציין ולא שלחה שום דף אשר מפרט את ענין הדמי ביטול שכרוכים בעלות מלאה , כמוכן דנה לא דרשה ממני את מספר הדרכון כראוי בשאר חברות התעופה וחבילות הנופש באינטרנט או בכלל , בתאריך 16.01 (יום העסקה) בשעה 21:30 , נוחכתי לדעת כי דרכוני , אבד / נגנב , ניסיתי ליצור קשר בכל דרך אפשרית במטרה לדחות את הטיסה אך לא היה מענה אנושי או מענה כלשהו ,בתאריך ה 17.01 כשהגיעה השעה 08:00 , התקשרתי לחברתכם ונציגי שירות הלקוחות הסבירו לי בצורה מגעילה ממש אגב , ( השיחות מוקלטות דיברתי עם 4 נציגים כולל המזכירה , הסברתי בתחילת השיחה כי השיחה מוקלטת כמובן ) שאין החזר כספי ודמי הביטול הם בעלות מלאה . אז לאחר בדיקה שערכתי , לא זכור לי כי חתמתי על שום חוזה שמסביר את דמי הביטול המלאים , שום נציג גם בעלפה לא אמר לי כי ישנם בכלל דמי ביטול בטח שלא מלאים , וכמובן ביטול העסקה מצידי היה ביום ביצוע העסקה קח שזה משאיר לי זכויות מסויימות , . אשמח לטיפול מסור מצד חברתכם ולא להגיע לבתי משפט ופרסום שלילי בעקבות פרסום סיפורי ברחבי האינטרנט , העיתונות הכתובה ועוד.



כספי סוג הנזק :
החזר כספי מלא פתרון נדרש :

קווי חופשה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה