פרטי התלונה

תלונות קווי חופשה

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בעיות בטיסה חזרה מברצלונה נושא התלונה:
שרון יניב שם/כינוי:
‏יום ראשון ‏30 ‏ינואר ‏2011 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
טסתי יחד עם אישתי לברצלונה. את הדיל רכשנו דרך האתר של גוליבר כאשר ספק הטיסה היה קווי חופשה. בדרך הלוך לא היו שום בעיות. ביום החזרה הגענו לשדה שם התברר לנו שאני כלל איני רשום לטיסה. היה לי את הקבלה, את האשראי בו שילמתי, את הכרטיס האלקטרוני אך כלום, לא מופיע. לאט לאט לעוד נוסעים בטיסה צצו בעיות דומות. חלקם היו רשומים אך לא היה אישור על התשלום וחלקם, כמוני, לא היו רשומים. הדיילת בדלפק הצק אין אמרה לנו שזו לא פעם ראשונה ושלא לטוס שוב פעם דרך קווי חופשה.
היות וזה היה בשבת ב 23:00 בלילה, היה רק נציק מסכן של חברת התעופה בנמל. יותר משעה עברה עד אשר חצי שעה לפני ההמראה קיבלנו אישור לעלות לטיסה. מסתבר שחברת התעופה לקחה את זה על עצמה.
סוף טוב הכל טוב עלינו על הטיסה אבל בזבוז הזמן והלחץ והעצבים קצת השאירו טעם רע לטיול מהנה.
לא לטוס דרך קווי חופשה פתרון נדרש :

קווי חופשה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה