פרטי התלונה

תלונות קווי חופשה

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
נופש ישיר (אונליין) נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏13 ‏אפריל ‏2011 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
אתמול התקשרתי לנופש ישיר (דרך טרווליסט -באינטרנט) עבור נסיעה ל-4 אנשים
המחיר שפורסם באתר הינו 687 דולר לאחר התקשרות עימם העבירו אלי את פרטי הטיול
והמחיר 709 דולר
התקשרתי אליהם (דברתי עם דורית) ושאלתי היתכן?ולאחר שיחה ואישור "המנכ"ל" המחיר חזר
לקודמו.
בקשתי לסגור עיסקה ודורית ביקשה ממני להעביר פרטי הנוסעים+כרטיס אשראי בהימל
והבטיחה כי גם בבקר המחיר והתאריך שנקבע כך ישאר!!!!
הבקר התקשרתי מספר פעמים והשארתי הודעה ואף שלחתי הימל
ולאחר כמה נסיונות שוחחתי עימה וזו הבטיחה כי בעוד כמה דקות שלוחת לי אישור לחתמתי
(אמרה כי שם הטיול שונה אולם הכל נשאר כמסוכם)
לאחר כ-10 דקות אכן הגיע הימל אולם עם שינוי מחיר ל-910 דולר

באם המצב היה הפוך היה עלי לשלם את מלוא הסכום!!!!

כתבתי אליהם ותארתי את השתלשלות אך תשובה טרם קבלתי (במידה ואקבל אעביר אליכם)

אנא תשובתכם
בברכת חג שמח

בברכה,
שושי ציגלר
0522562335

קווי חופשה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה