פרטי התלונה

תלונות קווי חופשה

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
זילזול בנוסעים טיסה 412 לאמסטרדם נושא התלונה:
מטיחין אולגה שם/כינוי:
‏יום שישי ‏15 ‏אפריל ‏2011 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
תל אביב כתובת:
פינסקר 2 סניף חברה:
תיאור הבעיה:
אנחנו הזמנו טיסה ב 24/01/2011 לאמסארדם.טיסה אמורה להיות ב 05.00 בבוקר.יום לפני הודיעו לחברה שיהיה עיכוב של שעתיים.הגענו לבן גוריון ב 4 בבוקר.בשעה 6.30 אמרו שאין מטוס ולא ידוע מתי.חזרנו הביתה.אחרי צילצולים רבים אמרו שנמריאה ב 23.00.קווי חופשה לא דאגו להשאיר נציג 1 ממשרדם.בלוח טיסןת יש עיכוב לזמן מה.חופשה הלכה.חג
כספי וביזבוז זמן סוג הנזק :

קווי חופשה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה