פרטי התלונה

תלונות קווי חופשה

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות גרוע נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏07 ‏יולי ‏2011 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 7.7 חזרתי מנופש בקוס וגיליתי להפתעתי שכרטיס האשראי שלי חוייב בסכום כפול ממחיר הנופש טעות שגררה חריגה ממסגרת האשראי בבנק (יצאנו לנופש שני זוגות יכול להיות שחייבו את כל התשלום מכרטיס האשראי שלי)אני מבינה שחלה טעות אך מיום חזרתי ארצה אני לא מצליחה לדבר עם נציג שרות שיכול לעזור לי.
תחילה נאמר לי שאני צריכה לפנות לנציג שביצע את ההזמנה(בחור בשם עדו)עידו מסתבר כבר שלושה ימים צמוד לטלפון ולא פנוי לדבר-למרות שאני מתקשרת כל 10 דק ומשאירה הודעות דחופות.כשביקשתי מנהל נאמר לי שהוא בשיחה ויחזור אלי ואני עדיין מחכה

קווי חופשה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה