פרטי התלונה

תלונות קווי חופשה

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קבלת כרטיסים להופעה ושירות לקוי נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏24 ‏יולי ‏2011 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
קניתי דיל המשולב עם הופעה בברצלונה, כיומיים לפני הטיסה אמרו לי שהכרטיסים ימתינו לי במלון ולא בשדה תעופה כפי שנאמר קודם. כשהגעתי למלון לא ידעו על מה אני מדברת בכלל, המתנתי יום נוסף ועדיין לא הגיעה הודעה או כרטיסים למלון. היינו בלי טלפון נייד וביקשתי מאבי דרך מייל שיברר הנושא. אמרו לו אל דאגה נקבל הכרטיסים יום לפני ההופעה במלון, ערב לפני ההופעה קיבלתי במקרה טלפון במלון- אמרו כי חיפשו אותי כל היום בנייד ובמלון (כל פעם ששאלתי את הקבלה לא השאירו הודעה ונייד לא היה איתי!!לא אמרו לי שאני מחוייבת להיות ברת השגה!) מבחינתי אני נוסעת לחו"ל וכמו שאמרים לי אני מצפה לקבל הכרטיסים במקום ולא לדאוג כל הזמן אם יגיעו או לא. הבחור שהתקשר אמר כי הכרטיסים הגיעו למלון והמלון דחה את ההזמנה---- בדקתי עם המלון 3 פעמים ביום אם יש חדש ולא הגיוני שידחו את ההזמנה כי הם יודעים שאני מחכה להם - הנציג כלל לא הגיע למלון בניגוד למה שהחברה טוענת. ביקשו שאני אאסוף את הכרטיסים במרכז העיר ב7 בערב ההופעה שפתיחת השערים הינה ב-6 ---- אמרתי שלא מקובל עליי ובדרך לא דרך העבירו את הכרטיסים לחבר של מישהו מחברת טיקטים (שכנראה היו קשורים איכשהו) שעובד בבית ספר (כשעה נסיעה מהמלון שלי) וביקשו שאלך לאסוף הכרטיסים שם ב-10 בבוקר אם אני רוצה אותם לפני ההופעה. למה? אני צריכה להגיע ולהיות מלאת דאגות מה עם הכרטיסים? למה לא הגיעו למלון כפי שהבטיחו? הסתובבתי 3 ימים מנסה להנות מברצלונה שבראשי כל הזמן מנקרת דאגה על הכרטיסים, למה הייתי צריכה לבזבז שעתיים בבוקר ההופעה על אסיפת כרטיסים במקום להנות מהקצת זמן שנשאר לי בחו"ל?
לא כל יום בנאדם לוקח חופש לשבוע וטס לחו"ל, הוא לא צריך לבזבז הזמן הזה בדאגות מיותרות.בנוסף, ידעתי שהכרטיס נמצא במקומות ישיבה באיצטדיון וביקשתי מקומות טובים והדגשתי זאת אחראי המכירות של המבצע יודע רק להגיד "כן כן, מקומות מעולים חבל לך על הזמן" את הבמה לא ראיתי כלל מרוב שהייתי רחוקה יש מקומות טובים בטבעת הראשונה והוא שם אותנו במקומות הכי רחוקים מהבמה שיש. ושהתקשרתי מהארץ היום לשאול אותו אם הטיפול היה נכון לדעתו אמר שקיבלנו את הכרטיסים וזה מה שחשוב (זה ש3 ימים הייתי לא רגועה בחו"ל לא הפריע לו) אמרתי לו שאפנה אם זה כלבוטק כי לטרטר אנשים בחו"ל ולהניח שהם מחכים כל היום במלון לטלפון מהם זה לא תקין - ועוד להתלונן שאני לא זמינה בכלל לא תקין מצידם אמר בזלזול מצידי תפני לכלבודרק. את הכסף קיבל ומעבר לזה לא מעניין אותו כלל
עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי הולם!!! פתרון נדרש :

קווי חופשה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה