פרטי התלונה

תלונות קווי חופשה

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שקרים של נציג מכירות נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏24 ‏יולי ‏2011 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
31.7.2011



לכבוד:
קווי חופשה, מקבוצת אל על
פינסקר 2, תל אביב
באמצעות פקס מס: 03-5252230

הנדון: חופשה מבוזבזת עקב אוסף שקרים של נציגכם.

א.ג.נ.

ביום ה-24.7.2011 יצאנו לנופש בברצלונה במלון CITY PARK SUNT JUST.
הזמנתנו הייתה לחופשה בת כשבוע (שישה לילות) לשתי זוגות – גלית ואיתי וילנר, עדי אלטר ומיכאל ארליכזון.
לאחר שיחות טלפוניות רבות עם נציגכם, אילן, והתייעצויות אין ספור יחד עמו על יעד החופשה, החלטנו בעקבות הכוונה של נציגכם, לטוס לברצלונה.
בשיחתנו עם נציגכם קיבלנו את התמונה כי המלון מרוחק ממרכז העיר כ-15 דקות, מלון מפנק, יש בריכה ואפילו "אני הייתי שם – ממליץ בחום....", ו"כדאי לכם להחליט עכשיו כי הוא באישור מיידי".
לצערנו, לא כך היה. בהגיענו לשדה התעופה, נתקלנו בנציג של חברת ART TRAVEL, החברה המטפלת בהעברות למלונות, שם נאמר לנו על ידי נציג החברה, ניצן, כי המלון מרוחק מרחק של שעה עד שעה וחצי מהעיר. חשנו כי הוא מגזים אך לצערנו – הוא ממש לא הגזים.
המלון מרוחק בטווח נסיעה מינימאלי של שעה, הנסיעות בתחבורה הציבורית יקרות, זאת מכיוון שהיה עלינו להחליף 2 רכבות בכדי להגיע לעיר, הנסיעה אחרי השעה 00:00 בלילה גוררת הזמנת מונית בעלות של 35 אירו לכל כיוון!!.
ביום השני לחופשה פנינו אליכם בזעקה לעזרה.
יש לציין לטובה את נציגתכם אשר טיפלה בנו והייתה בהלם מהפרטים שנמסרו לנו ע"י אילן בעת ההזמנה ואף ציינה: "כשתחזרו לארץ, אני אשמח להצטרף לתלונתכם".
נמצא לנו פתרון למעבר למלון אחר בעיר בעלות של 160 אירו לאדם. כמובן שדחינו על הסף, מהיכן לנו סכומים שכאלו בכדי לעבור מלון?!?.

אין מילים להמשיך ולתאר את גודל האכזבה. גודל הציפיות – כגודל האכזבות. חבל שנציג מטעמכם מבצע מכירות דרך שקר. הרי אם היה ממליץ על מקום קרוב יותר בתוספת סמלית – היינו נענים לו. אך לא כך היה, נציגכם בחר בדרך הקלה ולקח ארבעה אנשים עליהם יצר רושם של אדם אמין, ושיקר להם במצח נחושה, ובכך גרם לחופשתנו לעלות הרבה יותר, הן בזמן, והן בכסף.

מן המיותר לציין כי בכך לא תמו טענותינו.
אנו מצפים לפיצוי הולם בעבור עוגמת הנפש שנגרמה לנו ובגין תשלומי הנסיעות המטורפים – אשר אותם יכולנו למנוע, אם נציגכם היה פועל בצורה פשוטה – רק היה אומר אמת.

ברצוני לציין בשנית, כי כואב לנו לחזור מחופשה שאמורה להיות "חופשה חלומית", בהרגשה ששיקרו אותנו בכדי לסגור עוד עסקה.


בציפייה לטיפולכם המהיר,
בזבוז זמן, הריסת חופשה! סוג הנזק :
פיצוי הולם פתרון נדרש :

קווי חופשה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה