פרטי התלונה

תלונות קווי חופשה

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
דחייה והקדמת טיסה נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
ברצוני להלין בכעס רב על התנהלותכם במהלך הזמנת חופשת נופש שנעשתה דרך סוכן בשם רון לאי כרתים אשר ביוון. בתאריך 4/8/11 סגרתי עם רון טיסה במחיר גבוה לאין שיעור, כאשר בשיחה עמו הובטח לי שהטיסה תהיה בחברת תעופה שהינה חברת בת של אל-על. כאשר ביצעתי את ההזמנה הטלפונית עמדה בפניי האפשרות לבחור מלון ובמקביל חברת תעופה, לפי רשימה המופיעה באתר. לא בכדי הסכום (1007 דולר לאדם) היה כה גבוה. ימים ספורים לפני הטיסה, התקשר נציג מטעמכם והודיע לי על דחיית הטיסה הלוך ב 3 שעות. הדבר צרם במקצת, אמנם נאלצתי להבליג על מנת לא להרוס לי ולילדיי את החופשה המתוכננת. ביום שישי ה 12/8/11 נשלח לי מייל בשעה 16:00 אחה"צ (כאשר כבר לא ניתן היה לשנות דבר) ובו מצוין שגם הטיסת חזור נדחתה ב 7 שעות. הטיסה הלוך הייתה אמורה להיות ב 18:45 והקדימו אותה ל 11:00. משמעות הדבר היא, שכל הלילה האחרון עליו שילמתי יתבזבז על אריזות, וכמו כן את היום האחרון לא נוכל לנצל, שכן נאלץ לצאת מהמלון בשעה 06:30 לערך ולא נספיק להינות מהשעות האחרונות של החופשה. אין עוררין כי הטיסה הינה טיסת שכר, אלא שכאשר פניתי כמה וכמה פעמים בשבת קיבלתי תשובות לקוניות. בשיחה עם נציג החברה ביום שבת ב 16:00 מסר לי כי "אין מה לעשות, את שילמת על טיסות שכר ועל כך את חתומה בחוזה, אם את רוצה את מוזמנת לפנות לפניות הציבור". תשובתו צרמה לי מאוד, שכן לא נשמע לי הגיוני שכאשר נהרסת ככה לאדם חופשה לאחר ששילם ממיטב כספו צריך נציג החברה(במיוחד כשהוא, לדבריו, מנהל תורן) לחזק את תחושת עוגמת הנפש שנגרמה לי. בנוסף, חזר ואמר כמה פעמים שלא שילמתי סכום יקר בשביל הטיסה, כי ידעתי שמדובר בטיסות שכר ושאף אחד לא התחייב לחברת תעופה מסוימת. כאשר הסתכלתי בשעות טיסה מתוכננות ראיתי שאכן יש טיסות ביום שישי ה 19/8/11 בשעות 14:00, 16:00 ומשום מה דווקא את הטיזה שלנו הקדימו בלא פחות מ 7 שעות. חבל ועצוב לי שכאשר משטיח אדם את טענותיו לאחר שכבר שילם את הכסף נאמר לו בצורה כה מזלזלת שאין מה לעשות, בידיעה שלפי החוק לא ניתן כבר לבטל את העסקה. אין בלבי ספק כי אם הייתי עושה עסקה מהיום הייתי משלמת הרבה פחות כסף על תנאים דומם. בנוסף לפנייה זו, בכוונתי לשלוח מכתב מפורט יותר להנהלת החברה וכמו כן גם לפנות לייעוץ משפטי. חבל לי שאני יוצאת מחר לחופשה בטעם כה פגום אשר גורם לי חרטה כה עמוקה על העסקה שביצעתי. אודה לטיפול בפנייתי זו ומתן תשובה בהקדם.
טיסה יותר מאוחרת/ פתרון נדרש :

קווי חופשה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה