פרטי התלונה

תלונות קווי חופשה

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טיפול גרוע נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
אורית גיל service
הצג פרטים 31 יולי

שלום אפרת
שמי אורית גיל בתאריך ה-24.7 יצאתי לנופשון לקוס דרך קווי חופשה התארחנו במלום לקיטירה
כשקניתי הכרטיס נאמר לי ע"י נציגכם בהזמנות שיש לכם נציג באי קוס בשם יובל וכל שאלה שיש לי בקשר לאי מה עושים? לאן הולכים וכדומה הוא יוכל לעזור לי לצערי זה ממש לא היה כך הוא לא בא למלון לא ראינו אותו ושכבר ניסיתי לדבר איתו השיחה לא היתה נעימה אנו וכל הישראלים שהיו איתנו לא עשו חבילת שיחות כך שהאפשרות היחידה היתה להתקשר דרך המלון כאשר עשיתי כך ורציתי להרשם לטיול הטברנה הוא אמר תתקשרי מאוחר יותר כאשר אמרתי שאין באפשרותי הוא מסר אני כבר אשיג אותך מה שהיה ממש לא נכון אחר כך במקרה נפגשנו במלון כשאר הוא החזיר את אנשי טיול ההפלגות ואז שוב התנהלה שיחה לא נעימה
בנוסף נרשמנו לאחר קשיים לטיול הטברנה דרך חברים ממלון שונה ואז היתה באוטובוס מדריכה הולנדית בשם מייקה (אם אני לא טועה) שהתנהגה אלינו הישראלים בצורה מחפירה לכל המלונות היא נכנסה עם האוטובוס חוץ ממלון שלנו מזל שהיו חברים ישראלים על האוטובוס שדרשו לחכות לנו ואכן עלינו על האוטוס המייקה הזאת פשוט שונאת ישראלים היא גברה ממש לא יפה עלינו עם איש מפורטוגל היתה בחורה בקבוצה שלנו שמבינה פוטוגוזית כך שנודע לנו על הדחייה הרבה מאיתנו בגלל שאנו ישראלים והשיא היה שכאשר הגענו לטברנה היא הושיבה אותנו במקומות הכי גרועים היכן שהמוסיקה היתה כל כך רועשת שהיה קשה להנות ואז ראינו שלכל הקבוצות מישראל כמו "השטיח המעופף" או ארקיע יש מדריכים שנמצאים איתם ועוזרים להם ואיפוא יובל היה בדיוק?
ובנוסף היה איחור של שעתיים חזרה ארצה אז נכון שאנו יודעים וגם נאמר לנו שיש מצב שיהיו עיכובים באופן כללי עדיין ישבנו שעתיים בחדר סגור כל האנשים ואף אחד לא נגש לדבר איתנו גם לאחר שניסינו לברר מה קורה
דרך אגב עבור הטברנה שלמנו 35 יורו לאדם שזה המון כסף וממש לא קבלנו תמורה
אשמח על תשובתך
בברכה
אורית גיל
03-6046229
0528992577
השב העבר
מצ"ב מכתב תלונה שנשלח לאפרת נציגת תלונות הציבור בקווי חופשה ולצערי לא זכיתי לשום התייחסות פתרון נדרש :

קווי חופשה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה