פרטי התלונה

תלונות קווי חופשה

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חופשה ברודוס שהפכה לסיוט נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏14 ‏אוגוסט ‏2011 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תל אביב כתובת:
תיאור הבעיה:
בחודש יוני הזמנתי חופשה בחברת קווי חופשה אצל נציג בשם עידו שבטלפון נשמע מאוד נחמד ביקשתי להזמין חופשה ברודוס במלון שהחברה מפרסמת כaqua beach club המלון נראה בתמונות כחופשה חלומית 4 כוכבים ארבע בריכות צוות בידור פארק מיים מדהים הזמנו חופשה אני זוג +2 ותינוקת+ההורים שלי+חברתי עם שלושה ילדים,שלושה ימים לפני היציאה 8|14 עידו צילצל לחברתי ומסר לה שהמלון בתפוסה מלאה והיא ועוד 15 משפחות נאלצות לעבור למלון אחר רחוק מהמלון שלנו כמובן שחברתי סירבה וביטלה את הנופש, אנחנו טסנו לאחר שינויים בטיסה במקום בוקר טסנו אחהצ ולכן הפסדנו יום הגענו לרודוס אספו אותנו מהשדה לכיוון המלון הנציגה של קווי חופשה הורידה אותנו על כביש ראשי ואמרה לנו ללכת מרחק הליכה למלון הלכנו למלון וכבר בכניסה אני רואה מלון שלא דומה אפילו בתמונות למלון שהוזמן מכיון שהיה כבר 8 בערב נכנסנו למלון קיבל אותנו פקיד הקבלה והינו בהלם המלון דומה יותר לאכסניה מאשר למלון הוא הוביל אותנו לחדרים שניראו כמו קופסת גפרורים ולא היה מקום לזוז הוא זה שדאג לכריות לתיקון מזגן שלא פעל בקיצור כולביוניק שאלנו אותו אם זה המלון aqua beac club והוא אמר שהמלון שבו אנחנו נמצאים נקרא sunland שזה חלק מרשת מלונות שנקרא blue bay המלון כמבובן ברמה של 3 כוכבים ולא ארבע האוכל עלוב ללא מבחר לילדים בקושי היה מה לאכול בטיול שעשינו באזור היסתבר שממול המלון שוכן מלון blue bay שנראה כמו מלון עם כול התיאור שהחברה מפרסמת הסקנו מזה שזה המלון שהינו אמורים להיות בו,ברצוני לציין שהמלון בו לנו מחליף מגבות אחת ליומיים מגבות לבריכה לוקחים מהמלון ממול.... למחרת צילצלתי לחברה בנסיון לקבל הסבר על מה שקורה בהתחלה ענה לי בחור בשם טל שלדבריו הוא מנהל מחירות סיפרתי לו את הסיפור והוא נשמע מאוד מופתע לדבריו לא ידה שישי עוד מלונות לרשת הוא הבטיח לחזור אלי אך שראיתי שלא חזר חזרתי שוב ואז ענתה לי מישהי בשם ורד לדבריה היא מטפלת בזה והחלה להיתוכח איתי שלא היה מקום במלון שהיתי אמורה להיות בו והעבירו אותנו למלון באותה רמה,ואם אני רוצה היא תעביר אותי למלון ברמה פחות הסברתי לה שהמלון לא דומה למה שהם מכרו לי וממש לא ברמה של ארבע וגם על הדלת של החדר רשום שזה 3 כוכבים היא צעקה ורבה איתי כמובן שלא יצא לי שום דבר מהשיחה רק עצבים וביזבוז של הכסף בנייד שלי היא הבטיחה לחזור אליי כמובן שלא חזרה,והסיוט לא נגמר ביום האחרון אספו אותנו מהמלון ב4 בבוקר עם הילדים עם תינוקת לשדה כשהגענו לשה מסתבר שהרשימות של הטיסה מארץ והרשימות שביוון לא תואמות וכמובן שאין לנו מקום על הטיסה כמובן ששוב צילצלנו מהנייד לנציגה היוון שהגיע לשדה לא היה לה הסבר ברור מה קורה וכמובן שלא עלינו לטיסה אלה רק אחרי זמן לא ארוך נמצא לנו מקום על טיסה אחרת כשעה מאוחרת יותר הילדים היו כבר עייפים ועצבנים.אנה ממכם כיצד ניתן לטפל בתלונה חמורה כולכך מלווה בעוגמת נפש וחופשה לא חלומית בכלל
עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי כספי הולם פתרון נדרש :

קווי חופשה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה