פרטי התלונה

תלונות קווי חופשה

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ביקשתי חופשה שמיועדת לצעירים וקיבלתי אזור רק אבל רק של זקנים נושא התלונה:
כחלון ברק שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
להלן מכתב תגובה ששלחתי לאחר שחזרתי מהחופשה:

19-09-2011
הנדון: תלונה בגין חופשה
שלום!
בתחילת ספטמבר פניתי אליכם ע"מ לקבל פרטים על חופשה בחו"ל,בהתחלה ביררתי עם הנציגה על יעדים שמתאימים לצעירים,הודגש לה שאנחנו שני חברים בני 24 ומחפשים מקום אטרקטיבי לגילאים שלנו.

היא העלתה שמות כגון: כרתים,בורגס,יוון וקוסטה ברווה,אחרי מספר טלפונים מולה,החלטתי ללכת על קוסטה ברווה,הנציגה הסבירה לי שזו רצועת חוף מוכרת בכל העולם,המון תיירים צעירים,ומתאים בדיוק לנו.

אמרתי לה שנלך על זה,היא הציעה לנו בתי מלון,רק אחרי הבית מלון השלישי הצלחנו לסגור כי לכל בית מלון הייתה ת'סיבה שלו,אין מקום,וכו'.

נכנסו לאינטרנט ומצא חן בעינינו המלון השלישי שהוצע,שנקרא סיריוס,ארבעה כוכבים,ממוקם 5 דק' מהים.

עד פה הכל טוב ויפה,עד שהגענו לשדה התעופה בברצלונה,חיכינו לאוטובוס CONNECTION שעתיים שלמות!!!,ראינו את האחראי מטעמכם על האוטובוס, הוא הראה לנו איפה לחכות,וחיכינו את כל הזמן הזה תוך כדי שאני מצלצל מהטלפון הפרטי שלי!!כל השיחות שהוצאתי עלו לי מאות שקלים.

אסף אותנו האיש מהשדה,עלינו על אוטובוס שהוריד כל פעם מישהו אחר,ולכן חשבנו שכולנו קרובים,לא רק שלא היינו קרובים,אנחנו ירדנו בעיירה שנקראת "סנטה סוזנה",טווח הגילאים הממוצע לא רק בבית מלון שלנו אלא בכל עיירת "סנטה סוזנה",שזה כולל 93 מלונות הוא 70, ולמרות שביקשנו במפורש חופשה לצעירים,כולם היו זקנים עם קביים וכסאות גלגלים.

בהתחלה חשבנו שמדובר רק אולי בבית מלון שלנו אבל לאחר סיבוב שעשינו בטיילת ובחוף הסתבר לנו שבבית גיל הזהב אפשר למצוא אנשים צעירים יותר.

את הח'ברה שהורידו בעיירה צפונית יותר שנקראת "ויורט דל מאר",במלון "סמבה",אחד מהמלונות שהוצע ולא נסגר,שמו במקום של צעירים,מקום חי! כדי להגיע לשם היינו צריכים לשלם על רכבת ואוטובוס ולנסוע 45 דק' לכל כיוון שלא לדבר על שתי מוניות ספיישל שהיינו חייבים לקחת בלילה כי אין אוטובוסים ורכבות,כל מונית עלתה לנו 170 שקל לכל כיוון.

העובדה ששמו אותנו בעיירה מהסוג הזה הרסה טוטאלית את החופשה,הלכנו על דיל לא זול בכלל כי חיפשנו להנות,דיברנו איתה בהתחלה על מלון הכל כלול שלא יצא לפועל,הוספנו כסף כדי לקבל את הטוב ביותר,ובסופו של עניין,גם האוכל היה דוחה בבוקר ובערב,אכלנו בחוץ גם בבוקר וגם בערב המבורגרים.

אני ביקשתי חופשה שתפורה לאנשים מסויימים,הוסבר לי שחופשה הזו היא מהסוג הזה וקיבלתי חופשה של אנשים עם חצי רגל בקבר,אני בטוח שאותה נציגה ידעה שאת העיירה הזו מבקרים רק זקנים בתקופה שאנחנו ביקשנו.

דורש פיצוי הולם,בגין חופשה שלא הייתה חופשה!!

שם הנציגה-דנה.
מספר הזמנה-459049
תאריך ה"חופשה"-6/9-10/9 בטיסת SPAINAIR

ברק כחלון וגיא אלישע
נייד ומייל ברק: [email protected], 0528907980
פיצוי כספי פתרון נדרש :

קווי חופשה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה