פרטי התלונה

תלונות קווי חופשה

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס בזיוני וחסר סבלנות מנציגי החברה נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏02 ‏אוקטובר ‏2011 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
פינסקר 2, תל אביב כתובת:
תל אביב סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום רב, אני כותבת באתר זה לאחר שאין לי כל דרך ליצור קשר עם החברה ולאחר שפקסים שאני שולחת לא נענים ומתקבלת תשובה באישור פקס בנוסח: "no answer".
לעניין בעייתי, מדובר בתמצית עניינית שהרי מכתבי בן השלושה עמודים אינו מצליח להשלח לחברה.
להלן השתלשלות העניינים:
הזמנתי טיסה לברצלונה בסוכות ל-5 ימים, ובמהלך כשבועיים ימים אני כבר מחכה לסגירת העסקה. כל מה שקיבלתי מנציג החברה בשם איציק, שהוא גם מנהל המשמרת בחברה, זה שיחה ראשונית בה הוא האיץ בי לסגור את העסקה ולהביא לו את מס' כרטיס העסקה, ומאז אינו מדבר איתי, לא שולח לי את כרטיסי הטיסה ולמעשה אין המשך פעילות.

לאחר אינספור שיחות בהן ניסיתי לשוחח עם איציק ונמסר לי כי איציק לא נמצא במשמרת וכי אך ורק הוא יכול לטפל בעסקה, שוחחתי עם איציק אך לאחר ששאלתי אותו מס' שאלות שכנראה לא מצאו חן בעיניו, הוא החל לאיים שנפנה לבית המשפט ושהוא מעדיף כך על מנת להרוויח כסף ליום עבודה,ושכמובן הוא לא מתכוון להחזיר לנו את הכסף כי הוא כבר העביר את העסקה ושלא נפנה יותר לחברה אלא רק דרך עורכי הדין של החברה, למעשה הוא לא רצה לדבר איתנו וניתק לנו את הטלפונים בפרצוף פעם אחר פעם ולכן לא נשאר לנו אלא לפנות לאפרת נציגת שירות הלקוחות בחברה וכן לאתר זה בכדי לפתור את הבעיה בדרך המהירה ביותר.
ניסינו לפתור את הבעיה עם איציק, אך ניראה שחוץ מלצעוק ולהיות חסר סבלנות כלפינו לא הראה שום יחס שירותי ולא ניסה כלל לפתור את הבעיה.
יש לציין כי אילולא היחס המחפיר והלא שירותי (בלשון המעטה) של אדון איציק, אין ספק כי הבעיה הייתה נפתרת כבר מזמן. כל שהיה צריך, זה מעט סבלנות ומתן יחס שירותי כצפוי ממנהל משמרת.
התנהלות ברבריות זו לא אופיינית לחברה גדולה מסוג זה, אין זה הגיוני שנציג של חברה בעלת שם ידבר בצורה כזו, יאיים, ולא יספק כל מענה אנושי לשאלות בסיסיות שנשאל.
אני נוהגת לטוס כפעמיים בשנה לחו"ל, ומעולם לא נתקלתי בהתנהגות מסוג זה. מתחילת השיחות ביננו שמתי לב כי איציק בן אדם לחוץ שכל מה שנמצא בראש מעייניו זה לסגור את השיחה ואת העסקה, לא נתן מענה לתשובות שלנו ולא היה לו סבלנות להקשיב, אלא כל מה שעניין אותו זה רק לקחת לנו את הכסף וניראה כי הוא ממשיך בשיטתו לעניין ההתלהבות מלהגיע לביהמ"ש.
בסך הכל שאלנו אותו מספר שאלות ללא כל כוונה ראשונית לביטול העסקה אך מאחר ונתקלנו ביחס מסוג זה לא נותר אלא לבקש את ביטול העסקה.
לאור האמור לעיל, אבקשכם להיענות לבקשתו הראשונית ולבדוק אופציה להארכת הנופש ביום נוסף ובמידה ולא ימצא כל פיתרון, אבקשכם להתחשב ביחס המחפיר שספגנו ובעקבות כך מבחינתינו לבטל את העסקה ללא כל חיוב בדמי ביטול.

אודה לקבלת מענה לבעייתי,
אלינה 0524736321
מס' עסקה: 469007
עלבון, נזק כספי סוג הנזק :
התנצלות מאדון איציק מנהל המשמרת, המשך התנהלות עם נציג אחר או החזר כספי. פתרון נדרש :

קווי חופשה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה