|
|
|
|
|
|
החזר כספי |
נושא התלונה: |
שמש יהודה |
שם/כינוי: |
יום חמישי 28 יולי 2005 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
רח' פינסקר 2 תל אביב |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
שלמנו עבור מלון 4* בכרתים(ללא הצדקה) מלון "בלו ביי" באלואנדה. יום לפני הטיסה התבקשנו לשלם תוספת של 20$ לאדם בתואנה שהחדרים הם בסיווג sv
למותר לציין שכל החדרים פנו אל הים, כי המלון בנוי על מדרון תלול כקומפלקסי חדרים. בקשתי מהחברה להחזיר את הכסף סה"כ 80$ - 20$ לאדם, כתבתי להם מכתב מפורט ביותר על המלון מתקניו וכד' יומיים לאחר מכן קבלתי מענה שלא ניתן להיענות לבקשתי. פניתי שוב (טלפונית) לגב' בשם לאה אנגלנדר שחתומה על המכתב, ולצערי חודשים עברו עד שטרחה לענות ובסופו של דבר אמרה שתבדוק מה ניתן לעשות. כל פניותי עד היום - 13/2/06 - לא קיבלתי תשובה, בחברה עונים לי ת מ י ד שלאה לא נמצאת ועד היום לא קבלתי את ההחזר.
אשמח לתת לכם את מכתב התלונה שלי לחברה.
|
כספי |
סוג הנזק : |
החזר כולל של 80$ (20$*4אנשים) |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
קווי חופשה שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|