פרטי התלונה

תלונות קווי חופשה

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי קבלת המובטח וחוסר יחס ללקוחות נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
פנסקר 2 תל אביב כתובת:
תל אביב סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בקצרה- אני ובן זוגי, שנינו סטודנטים, רכשנו חבילה זוגית לברצלונה דרך קווי חופשה כמעט חצי לפני מועד הטיסה כדי להיות רגועים ולטוס בראש שקט. בחבילה הובטח לנו טיסה, מלון ברמת 3 כוכבים במרכז העיר בשם "ריאלטו" (או דומה לו), העברות מהשדה למלון וכרטיסים להופעה (בישיבה בטבעת ראשונה) של הרד הוט צ'ילי פפרס.
לא הוזמן לנו המלון בזמן והיינו צריכים לשלם תוספת של מעל 200 שקלים כל אחד, כדי לקבל מלון באותה רמה במרכז העיר כפי שהובטח לנו בהתחלה (למען הפרוטוקול, ישראלים אחרים שישנו אתנו באותו מלון לא היו צריכים להוסיף כסף- יצאנו פראיירים).
את הכרטיסים להופעה קיבלנו רק לפני הטיסה בנמל, והם היו לשני אזורים שונים של המופע! אחד מהם אפילו לא באזור הטבעת הראשונה כפי שהובטח לנו. תגובת קווי חופשה (למרות שהזמנו חצי שנה מראש חבילה זוגית כאמור)- אף אחד לא הבטיח לכם שתשבו ביחד.
בשבועיים האחרונים פניתי אליהם מספר פעמים לפחות להבין למה שילמנו יותר מ 400 שקל על מלון שהיה אמור להיות כלול ומוזמן מראש (כשאחרים לא שילמו) ולמה קיבלתי כרטיס לאזור פחות טוב מזה שהתחייבו?! לא קיבלתי אף לא התנצלות, שלא נדבר על פיצויים, הבטיחו שיחזרו אלי בתחילת השבוע (שעבר) ומאז מתעלמים ממני בגסות. חייבים למנוע מהם לפגוע בלקוחות נוספים!
קישור לקבוצה בפייסבוק: https://www.facebook.com/groups/118113181618665/
אשמח מאוד לכל עזרה מכם!
שירן
כספי סוג הנזק :
פיצוי הולם במיידי וכמובן התנצלות פתרון נדרש :

קווי חופשה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה