פרטי התלונה

תלונות קווי חופשה

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עוול שנגרם לנו בטיול מאורגן לברצלונה 11/12/2011-18/12/2011 נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
שלום,

מצ"ב מכתב תלונה ששלחנו אל חברת קווי חופשה לפני 3 וחצי שבועות, ונכון להגשת התלונה אין תגובה מצידם:

לכבוד:חברת קווי חופשה,

הנידון:תלונה חריפה על יום מסוים בחבילת נופש מאורגנת

א.ג.נ,

ברצוני להביא לידיעתכם על מקרה חמור שקרה בטיול מאורגן שלכם בברצלונה בתאריכים 11/12/11-18/12/11, ביום שבת ה17.12.
רוב הסיורים היינו עם המדריך אלי, שד"א היה מעולה, אבל באותו יום הנ"ל היינו בסיור בתשלום, שילמנו כ"א 45 יורו, והיינו עם המדריכה שון עובדיה( איחדתם קבוצות שיהיו מספיק אנשים לסיור).
היינו במונסרט וקבענו שעת איסוף 14:50, הגענו ב14:54 אל האזור של האוטובוסים, ונדהמנו לגלות שהאוטובוס שלנו לא נמצא שם יותר.
התקשרנו לשון ואמרה שחיכו 5 דקות ונסעו,ושאסור לאוטובוס לעמוד שם הרבה זמן כי מקבל קנסות. אח"כ אמרו לנו אנשים מהקבוצה שב14:50 על השעון היא אמרה שהיא לא מחכה דקה ונוסעת ובעיה שלנו.
אנחנו לא מכירים את מונסרט ונאלצנו לחזור עם רכבת, שלוקח לה שעתיים! להגיע לברצלונה, ונאלצנו לשלם 17.50 יורו כרטיסים לרכבת+3 יורו במטרו של ברצלונה כדי להגיע לנקודת האיסוף, שעה וחצי אחרי שהקבוצה הגיעה לשם, בלי לדבר על הטרטור והריצות שעשינו כדי להשיג כסף קטן למכונת כרטיסים שם, כי היו לנו רק שטרות גדולים.
לא מספיק שהוצאנו מהכיס שלנו 20.5 יורו עלויות נוספות על היום הזה, גם שעה וחצי מאוד יקרות(זמן חופשי) של להיות בברצלונה הלכו לנו, גם זה הרס לנו את המצב רוח ואת כל היום.

נראה לי לא הגיוני ששילמנו 45 יורו לאדם רק על כיוון אחד, וכל זאת שגם בלי זה הטיול יקר יותר ממה שצריך להיות(כי התחבורה הציבורית הרבה יותר זולה)ומיותר לציין שהמזרקות ומונסראט זה אתרים ללא תשלום.

אח"כ באיסוף בברצלונה לכיוון מזרקות הקסם של המונטז'ואיק,האוטובוס חיכה בפלאסה קטאלוניה בhard rock café, מקום שגם אסור לחכות בו וגם שם היא אמרה שהאוטובוס יכול לקבל קנס, היו זוג מטיילים בקבוצה שלא הגיעו לאוטובוס, אז היא חיכתה להם 10 דקות על השעון!!,ובתוך הזמן הזה היא ירדה יחד עם זוג אחר לחפש את הזוג!!!!, ושלא מצאו אותם,חזרו לאוטובוס ורק אז נסעו.

זה היה חוסר אחריות משווע מצד המדריכה להפקיר אותנו שם במונסראט, מה אם לא היה לנו מספיק כסף לחזור ברכבת משם?!,
ולא על זה שילמנו כדי להשתתף בסיור, סתם היה בזבוז כסף!.

ואנחנו היינו במונסרט, מקום רחוק מאוד יחסית, ולא חיכו לנו אפילו כמה דקות מסכנות, ולהם בברצלונה חיכו 10 דקות, ,ועובדה שהזוג הזה כשהגענו כקבוצה למזרקות הקסם, כבר הגיע לפני כל הקבוצה כי נסעו עצמאית.
אנו רואים את כל המקרה הזה בחומרה רבה ונגרמה לנו עוגמת נפש מאוד גדולה שהשאירה לנו טעם מר בפה מהטיול המאורגן שחוץ מזה היה טוב מאוד.
אנו דורשים פיצוי כספי מלא לי ולזוגתי על סך של 110.5 יורו(90 יורו על הסיור לשנינו, ו20.5 על ההוצאות שנגרמו לנו עקב שהופקרנו ע"י המדריכה בסוף העולם).

אנו מקווים שתתייחסו למקרה ולפנייתנו במלוא הרצינות והחומרה,תוך הפקת לקחים , שכן אתם מתיימרים להיות חברת תיירות מובילה בתחומה, ורוצים שהלקוחות יהיו מרוצים מהסיורים שלכם ויוכלו לעזור לשווק אתכם בצורת שיווק הכי עתיקה בעולם(ואני יכול להמליץ לעשרות זוגות של חברים על הטיולים שלכם), ותהיו בטוחים שבמידת הצורך, נדע לטפל בנושא בכל מקרה
בהתאם.

זהוו המכתב הנ"ל, ופה עוד לא ציינו עלויות של שיחות שביצענו אל המדריכה כדי שתסביר לנו איך להגיע עצמאית לברצלונה, עלויות שהגיעו לשווי של 144 ש"ח על
14 דקות שיחה.

נגרם לנו עוול גדול מאוד ועוגמת נפש עצומה שגם בזבזה לנו זמן טיול יקר, במיוחד שזה היה יום אחרון של הטיול, שיכלנו להסתובב עוד שעתיים שלמות במרכז ברצלונה ולא לבזבז את זמננו ולהגיע לברצלונה עצמאית בתחבורה ציבורית ולהוציא את מיטב כספנו ואת עצבינו על הנידון.

מקווים שהנושא יטופל ברצינות ובמלוא החומרה.

בתודה רבה מסיגל וצביקה.



עוגמת נפש ו סוג הנזק :
פיצוי כספי והתנצלות פתרון נדרש :

קווי חופשה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה