העברות |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
שלום ,
בתאריכים 7-11.5 (שני-שישי) יצאנו אני וחברתי לטיול בברצלונה דרך חברת קווי חופשה . סגרנו את הדיל כמה ימים לפני היציאה.
ההסבר שניתן לנו לגבי העברות בעת הנסיעה משדה התעופה לבית המלון היה שגם בחזור קווי חופשה אחראים להחזיר כל נוסע מהמלון לשדה .
כאמור , ביום חמישי (יום לפני החזרה) התקשרנו למס' הפלאפון של רון : 93-4444391 על מנת לבדוק כי שעת הטיסה לת"א ללא שינוי היות ולא קיבלנו מידע במלון בו שהינו . המלון שלנו היה : Ayre Hotel Gran Vía . המדריך המלווה היה רון . רון הסביר לנו כי לכל מלון הם שולחים פקס לגבי שעת האיסוף לשדה התעופה , היות ולא קיבלנו פקס זה אחרי בירורים ארוכים עם צוות המלון התקשרנו לרון (כפי שהסביר לנו) ביום חמישי ולא היה מענה . כמו כן , ביום שישי התקשרנו בשעות שאנו אמורים לקבל מענה אך לא הייתה תשובה גם כן ועקב כך שילמנו על כרטיס אוטובוס עד השדה מהמלון. (עלות: 5.20 יורו לכל אחת) .
ברצוני לציין כי התאכזבנו מאוד לגלות את חוסר היחס מצד נציגי קווי חופשה וכי אנו אמורים לקבל את שירות העברות המלא אשר שילמנו עליו כחלק מהעסקה.
השירות היה לקוי , לא מוצדק ומאכזב ביותר !
הנני מבקשת את תשומת לבכם בנידון , פיצוי על עוגמת הנפש והחזר הנסיעה.
תודה ,
כרמית שמאי . פלאפון : 054-6451-054
ומור שפירא . פלאפון : 050-9027-358
|
כספי |
סוג הנזק : |
החזר נסיעות ופיצוי על עוגמת הנפש |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|