פרטי התלונה

תלונות קווי חופשה

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
העברות נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום ,
בתאריכים 7-11.5 (שני-שישי) יצאנו אני וחברתי לטיול בברצלונה דרך חברת קווי חופשה . סגרנו את הדיל כמה ימים לפני היציאה.
ההסבר שניתן לנו לגבי העברות בעת הנסיעה משדה התעופה לבית המלון היה שגם בחזור קווי חופשה אחראים להחזיר כל נוסע מהמלון לשדה .
כאמור , ביום חמישי (יום לפני החזרה) התקשרנו למס' הפלאפון של רון : 93-4444391 על מנת לבדוק כי שעת הטיסה לת"א ללא שינוי היות ולא קיבלנו מידע במלון בו שהינו . המלון שלנו היה : Ayre Hotel Gran Vía . המדריך המלווה היה רון . רון הסביר לנו כי לכל מלון הם שולחים פקס לגבי שעת האיסוף לשדה התעופה , היות ולא קיבלנו פקס זה אחרי בירורים ארוכים עם צוות המלון התקשרנו לרון (כפי שהסביר לנו) ביום חמישי ולא היה מענה . כמו כן , ביום שישי התקשרנו בשעות שאנו אמורים לקבל מענה אך לא הייתה תשובה גם כן ועקב כך שילמנו על כרטיס אוטובוס עד השדה מהמלון. (עלות: 5.20 יורו לכל אחת) .
ברצוני לציין כי התאכזבנו מאוד לגלות את חוסר היחס מצד נציגי קווי חופשה וכי אנו אמורים לקבל את שירות העברות המלא אשר שילמנו עליו כחלק מהעסקה.
השירות היה לקוי , לא מוצדק ומאכזב ביותר !
הנני מבקשת את תשומת לבכם בנידון , פיצוי על עוגמת הנפש והחזר הנסיעה.

תודה ,
כרמית שמאי . פלאפון : 054-6451-054
ומור שפירא . פלאפון : 050-9027-358
כספי סוג הנזק :
החזר נסיעות ופיצוי על עוגמת הנפש פתרון נדרש :

קווי חופשה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה