פרטי התלונה

תלונות קווי חופשה

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שקרים ע"י נציג המכירות של החברה נושא התלונה:
‏יום שישי ‏10 ‏אוגוסט ‏2012 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב,

במהלך מאי 2012 יצרתי קשר עם חברת קווי לתעופה וביקשתי להזמין נופש ביוון. עליי לציין שלפני שפניתי אליהם פניתי לחברת דיזנהויז מכיוון שאנחנו נוסעים עם חברים שלנו שהזמינו דרכם. אך מאחר שקווי תעופה שייכים לאל על ויש לי כרטיס חבר אשר מקנה 3% הנחה במעמד החיוב בדקתי את עלות הטיול בקווי תעופה. בקווי תעופה ענה לי בחור בשם עידו שהיה נורא נחמד בתהליך המכירה.. ואמר לי מספר פעמים שהחבילות אצלו למלון שאני רוצה הם הכי זולות תמיד כי הם המשווקים בארץ. (חלק מהשיחות איתו הוקלטו בגלל הגדרות בטלפון שלי) - שאלתי אותו איזה חדר הם משווקים - אמר לי שמשווקים רק סוג חדר אחד. שמחה ומאושרת עשיתי הזמנה אצלו ו2 זוגות חברים (שאין להם כרטיס חבר) עשו בדיזנהויז. עכשיו פלא פלא - קיבלנו כולנו את השוברים (אכן כולם מקווי תעופה כי הם כאמור המשווקים) ומסתבר שאני קיבלתי חדר סטנדרט פשוט בזמן שחברה שלי קיבלה חדר עם בריכה פרטית... ושילמנו אותו דבר - אני רק 3% פחות בגלל שאני חברת "חבר".
התקשרתי למלון (מכיוון שאי אפשר להשיגב את עידו) ושם נאמר לי שיש עוד חדרים פנויים עם בריכה פרטית אבל שעליי להוסיף 45 יורו ללילה במידה וארצה. עכשיו בוודאי שרימו אותי כאן כי אני עשיתי את ההזמנה אצל עידו בקווי תעופה מכיוון שטען שהוא הכי זול ושיש רק סוג חדר אחד. בפועל הסתבר שהם הכי יקרים אם אני רוצה חדר עם בריכה עליי להוסיף כאלפיים שקל במלון עצמו! . וכל שיחה שלי עם עידו מסתיימת בדברים שלו "אבל את חתמת" בוודאי שחתמתי אחרי שאתה הצגת לי לכאורה דברים שקריים. אבקש התייחסות מיידית מכיוון שאנחנו טסים ביום שני בצהריים.
וכספי סוג הנזק :
שינוי סוג החדר במלון פתרון נדרש :

קווי חופשה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה