פרטי התלונה

תלונות קווי חופשה

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עוגמת נפש בעיכוב טיסה נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
הנדון:תלונה על טיב השירות הסתרת מידע ועוגמת נפש !
שמי ורדית הזמנו אצליכם חופשה ראשונה שלנו בחיים ..ת.ז 301568416
הנציגה האדיבה )מהדקה ה90)ב17/8/12 סגרה על עסקה שלדבריה4 כוכבים ,בפועל לאחר ברור מול אתר הרשמי של המלון horizen beach בכריתים התברר כי הוא 3 כוכבים גם מול בדיקה במוקד השירות אך כרגע אנחנו רק בדרך אז זוהי אינה התלונה העיקרית
אנו גרים בירושלים כך שהזמנו מראש מונית שירות ב14:30 לאחר העליה למונית קבלנו טלפון מקווי חופשה (ולא מסוכנות הדקה 90 שהיו אחראיים לביצוע ההזמנה ולא טרחו בכלל להרים טלפון וכשדיברתי עם נציג בשם וואליד הוא טען ששלח הודעת sms) הנציגה בדבריה ׳רק׳ הזכירה לנו שהטיסה התאחרה ל23:10 במקום19:30 כמובן לא היה לנו מה לעשות ונותרנו על המונית בדרך לייבוש של קרוב 5 שעות שוב אציין כי זו החופשה הראשונה שלנו ועם 2 ילדים חמודים שעל 5 שעות נשלם לבייביסיטר קרוב ל 200 שח מיותרים ! בנוסף ההגעה למלון היא בסבביבות 2!!!! בלילה מה שגורם להפסד יום חופשה ( לא לילה שלם!!) ולכן החופשה הינה 3 לילות בזמן שבהזמנה רשום 4!! לילות .
את העוגמת נפש והאכזבה מילים לא יוכלו להכיל! 
נשמח לתגובתכם המהירה ולהתיחסותכם בכובד ראש בעניין!
תודה
ורדית עמרני
עוגמת נפש סוג הנזק :

קווי חופשה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה