תלונות קווי חופשה

אזור השפלה אזור:
לכבוד : קווי חופשה
הנידון: חופשה מאכזבת במיוחד
שמי שלומית עקיבא ת.ז 026537126 ואני כותבת בשמם של מספר אנשים שהיינו בטיול והזמנו חופשה אספרסו כפול בתאריך 18/9 ל 7 ימים הזמנו את החופשה ביודיעין שהמלון 3* אבל כשהגענו למלון מסתבר שקיבלנו 1* וזאת לאור הדברים שראינו שם (קומה 2):
1) ריח נורא ואיום נדף מכיסויי מיטה/ מסמיכות הצמר (הישנים והבלויים בלשון המעטה)
2) מרצפות שבורות לאורך כל החדר פרט למקלחת והשירותים.
3) החדר היה מאד מלוכלך מבחינת אבק והשירותים היה ריח לא נעים בכל יום החמיר יותר מאחר ולא העבירו ניקיון שם במהלך 7 ימים.
4) הכספת עשתה מיליון בעיות ונדרש היה לקרוא בכל פעם מחדש לאיש אחזקה.
5) דלת החדר לאחד מחבריי לא נסגרה ביום הראשון ברגע שהגענו, ונאלצנו לחכות עד הערב איתם כדי שיביאו מישהו שיסדר זאת.
6) האוכל בחדר האוכל מ 7 בבוקר שמים את האוכל ולא ממלאים ז"א כשמגיעים ב 8:15 אין מה לאכול נגמר הכל ואין מה לשתות (חם) אז נאלצנו לבקש יפה מהקבלה לתת לנו כי אין בחדר האוכל וההיא הסכימה בתשלום כמובן.
7) המזגן לא עובד בצורה תקינה ,כמו מאוורר.
7 ימים היינו צריכים להסתדר עם הנתונים שהצגתי לעיל, הטיול הזה הוא טיול של זוגות בד"כ ולא משפחות ציפינו לקבל חדר טיפה יותר נורמלי, באחד מן הימים חבר שלי הציע לי נישואין והתארסנו באיטליה היה לי נורא קשה לחזור אחכ לחדר לריח הרע למראות הלא נעימות זו הייתה חוויה נוראה בשבילי ובשביל חבריי, אנשים אחרים שהיו בטיולים מאורגנים בעבר היו בהלם טוטאלי ביום הראשון כולם היו מחוץ לחדרים ולא האמינו שזה מה שצריך להסתדר איתו למשך 7 ימים רצופים.
ומה שעוד יותר הרגיז אותנו מאד שגילנו שחברים שלנו מהטיול שהזמינו את אותו טיול, קיבלו סוויטה מפוארת עם 2 כיורים מזגן עובד מיטה ענקית מקלחת ענקית פרקט בחדר והכל מושלם והכי חשוב נקי מאד פשוט חדר מדהים ממש "הרודס ישראל", ואנחנו ששילמנו ממיטב כספנו היינו ב "בית החייל" ואפילו גרוע מכך, פשוט קנאה לעיניים, לא להאמין איזה שמיים וארץ פשוט לא להאמין!
אחרי שראינו (הבנות) את החדר ביקשנו מהחברים שלנו לבקש לעבור לחדר הטוב יותר והפקידה פשוט התעצבנה עלינו וכשאמרנו שנוסיף כסף היא נקבה בסכום של 80 אירו לזוג ללילה כך שבאמת לא יכלנו להרשות לעצמנו לשלם סכום כה נכבד אז ויתרנו והבטנו באחרים בקנאה רבה וסבלנו בשקט, ועכשיו אנחנו שוברים שתיקה ביחד (4 זוגות) ולא מוותרים לשום אפליה משום סוג, זה לא ייתכן שאנשים ששילמו יותר יהיו בחדרים גרועים יותר זה פשוט לא ייתכן! או שכולם מקבלים בית החייל או שכולם מקבלים הרודס ישראל.
לסיכום, נגרם לנו עוגמת נפש, חלק נכבד מחוויה של הטיול זה המלון.
אנו מעוניינים בפיצויי עבור עוגמת הנפש הזו, במידה ולא יהיה התייחסות נפנה לגורמים נעלים.