פרטי התלונה

תלונות קווי חופשה

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי ביצוע העברה מברצלונה לשדה התעופה למרות ששולמה העברה נושא התלונה:
רוסין  מירי שם/כינוי:
‏יום ראשון ‏09 ‏ספטמבר ‏2012 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 9.9.2012 סיימנו את חופשתנו בברצלונה. בתאריך זה בשעה 09.20בבוקר היינו אמורים להאסף מתחנת האיסוף בכיכר קטלוניה מול הארד קפה
על מנת שהאוטובס יעביר אותנו לשדה התעופה. היינו כ-7 אנשים במקום
ההמתנה בשעה היעודה. המתנו לאוטובוס עד שעה 10.00 בבוקר כאשר
הטיסה היתה אמורה לצאת ב12.50.ניסינו להשיג את המדריך ולבבר סיבת
העיכוב ושיתן לנו פתרון כדי לא לאחר לטיסה הוא כמובן לא השיב לנו
כאשר ראיינו שבמידה ולא נתעשת נאחר לטיסה לקחנו מונית שעלתה
לנו 30 יורו והגענו לשדה בצורה עצמאית. כאשר נפגשו אם ייתר הנופשים
שנאספו מכמה בתי מלון נאמר לנו כי כלל לא היה מקום באוטובוס כבר
לזוג שלפנינו. הנהג לא רצה להמשיך ולאחר דין ודברים ועיכוב של חצי
שעה אסף גם אותם... למותר לציין כי אלינו כלל לא הגיע דילג על תחנתנו
והיינו צריכים להתעשת במהרה ולהגיע בכוחות עצמנו. הלחץ היה גדול
שנגיע בזמן כי כבר יותר מ-40 דקות הלכו לאיבוד, הנסיעה לשדה התעופה
ארכה כ-25 דקות ובהגיענו כמעט נסגרו הדלפקים. תלונה שהועברה
לקווי חופשה לגברת אפרת עדיין לא נענתה.
כספי סוג הנזק :

קווי חופשה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה