|
|
|
|
|
|
רכשנו שירות ולא קיבלנו וגם מענה למכתב התלונה שלנו - אין !b |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
רכשנו חבילת נופש למדריד בחודש אוגוסט הכוללת : טיסה, העברות ומלון.
הגענו לשדה בשעה 5 בבוקר ולתדהמתנו נאמר לנו שאנו מופיעים ברשימה ש: אין עבורכם הסעה - הנחיות החברה !
לאחר חזרתנו - שלחנו מכתב תלונה לחברה , קיבלנו תשובה שנקבל תשובה תוך 45 ימי עסקים , הזמן כבר עבר ואין תשובה מהם, גם מענה למיילים מהם - אין. התקשרתי לנסות לדבר עם גורם בכיר אך מנהלת שירות הלקוחות בחופשה ואני צריכה להמתין לשובה. שנגמרה סבלנותי וביקשתי את המנכ"ל נעניתי ע"י בחורה בשם יאנה ש: אני לקוחה חצופה !!! ועדיין אין תשובה מהם .... תלמדו !
|
|
|
|
|
|
|
|
קווי חופשה שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|