פרטי התלונה

תלונות קווי חופשה

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מדריך טיולים טיול מאורגן בברצלונה נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
נסענו אישתי ואני לברצלונה קנינו דיל מגוליבר שהיו בסדר גמור וצרפו אותנו לטיול של קווי חופשה 9/2012 המדריך ששמו בני היה חסר סבלנות כלפי שאלות של המשתתפים בטיול טען שהוא גר בברצלונה וכל שאלה שנשאל כמעט לא ידע לענות עליה עיניינית כל מקום הסביר מה שהסביר ושחרר אותנו לזמן שלא סביר למקום פשוט יש מקומות שאין מה לעשות שם הלך בצורה מהירה וכל כמה דקות היה צריך להעיר לו שיאט או ימתין בימים שכלולים בטיול לא טרח להודיע מתי לחכות למטה כתב על הלוח במלון והלך לדרכו בים שנסענו לדרום צרפת היו חסרים זוג שהבחורה היתה בהיריון האוטובוס איחר ב 11 דקות וביקשנו מהמדריך לחפש את הזוג וזה טען שזה לא תפקידו (אמר לנו שהוא האבא שלנו בטיול) בגלל ההיריון חששנו יותר ולא אנחנו לא מכירים אותם אישית הכרנו בטיול מיותר לציין שלא היה מוכן להמתין (רוב האוטובוס הסכים לאחר נסיעה של כ 5 דקות התקשרו הזוג אליו והתעמר עליהם לאחר כ 45 דקות הגענו לתחנת דלק והנהג אמר לו שחייבים להמתין כ50 דקות לפי חוקי הנהיגה בספרד המדריך רב איתו וכעס כשנשאל לגבי ברצלונה איך מגיעים לכאן או לכאן ענה בהרמת קול ובכעס,מעבר לכל זה החוצפה של החברה כשקיבלנו את הדפים עם המסלולים של הטיול נרשם שם בגדול מאוד נא להכין 20 אירו טיפ למדריך אבל זה שהטיסה זולה לחברה ולא כוללת אוכל את זה כתבו בקטן מיותר לציין שלא נותנים להכניס אוכל או שתיה למטוס מיותר לציין שהקבוצה שהייתה איתנו רובם לא לקחו את האקסטרות מעבר לימים הרגילים כשמישהו לקח את האקסטרות כן ידע לרץ אחריו ולחפש אותו בכל המלון שחס וחלילה לא יכעסו עליו אם על התוספות מתאמצים אפשר גם במובן מאליו לחכות עוד כמה דקות וקצת יותר סבלנות וסובלנות מצידו אנחנו מצידינו התנקמנו בו ולא נתנו לו טיפ שוכמונו רוב האוטובוס מיותר לציין ששלחתי מייל לקווי חופשה לפני כחצי שנה ולא נעניתי עד היום המייל היה צרו עימי קשר בבקשה עם מספר הפלאפון שלי ושום דבר מעבר כך שכדי לדעת על מה אני מלין היו חייבים לדבר איתי קודם כמובן גם את זה לא עשו להבדיל מגוליבר ענו מיידית ולא הייתה בעיה חוצפה של חברה בעתיד אדאג לא לנסוע איתם מה גם שלא ידעתי שזו החברה
עוגמת נפש סוג הנזק :
בדיקת המדריכים יותר לעומק ולבחון אותם באמצעים חכמים כמו פייסבוק וסקר עיניני מול לקוחות שנסעו אחרי שחוזרים כמובן שיחת טלפון אחת תבהיר את התמונה ומדריך שלא ראוי שיחפש עבודה אחרת הדרישות הן מינימליות לא בשמיים סה"כ רוצים להנות מהטיול שום דבר אחר פתרון נדרש :

קווי חופשה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה