פרטי התלונה

תלונות קווי חופשה

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות גרוע ופוגע נושא התלונה:
שגריר חיים שם/כינוי:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
בחודש ספטמבר 2012 רכשתי חבילת נופש זוגית של חברת "קווי חופשה" ( הספק) הכוללת טיסה הלוך ושוב מתל אביב לברלין וחזרה , כולל בית מלון. הרכישה בוצעה בסוכנות נסיעות "גוליבר בע"מ" (הסוכן). חברת "קווי חופשה" ביצעה שינוי בשעת הטיסה והקדימה את יציאת הטיסה בשעתיים ( במקום בשעה 22:50 יצאה הטיסה משדה התעופה בשעה 20:50). חברת "קווי חופשה" החליטה על השינוי ביום הטיסה עצמו והודיעה על כך לחלק מהנוסעים, בעוד היא מותירה ביודעין קבוצה של נוסעים, אשר לא קיבלו כל הודעה על שינוי מועד הטיסה.
החברה הגדילה עשות, כאשר לא טרחה להשאיר נציג בשדה, אשר יטפל בנוסעים ש"נתקעו" בשעת לילה מאוחרת בשדה זר בארץ זרה ללא פתרון מעשי למצוקתם.
גם לאחר חזרתי לארץ ופניות חוזרות ונשנות לחברה, הודיעה לי החברה כי אין זה מחובתה לעדכן את הנוסעים בשינויים כלשהם, וכי היה עלי לבצע קונפרמיישן לטיסה: העובדה כי לא ניתן היה לבצע קונפרמיישן בחג ובערב החג, לא שינתה דבר בהתייחסותה של החברה לנוסעיה.
כדאי לדעת, כי תבעתי את החברה בבית המשפט לתביעות קטנות וזכיתי בהחזר מלא על כל עלות הכרטיסים שנרכשו במחיר מלא מחברה אחרת+ פיצוי על עוגמת נפש.
התרשמתי כי למרות הנ"ל, אין לחברה כוונה לשנות את התנהגותה כלפי לקוחותיה גם בעתיד. חשוב לי להתריע נוסעים המכוונים את דרכם לחו"ל באמצעות חברה זו.
אשמח להציג את פסק הדין לידיעת הקוראים שחלקם בודאי "נהנה" משירותי חברה זו פתרון נדרש :

קווי חופשה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה