תלונות קווי חופשה

עוגמת נפש בסוף שבוע "כריתים" נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏27 ‏יוני ‏2013 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:

בתאריך 16.06.13 סגרנו חופשה לכריתים דרך סוכן בשם אבי מטעם חברת "בליק" voucher 567868 resv number 574262
ביקשנו בעת ביצוע ההזמנה מלון 5 כוכבים מכיוון שאנו ארבע בנות לבד ללא הבעלים והילדים ורצינו "בטחון נפשי" וזה מה שהובטח לנו.
בדקנו באינטרנט וראינו שהמלון ברמת ארבע כוכבים ופשוט למדי, התקשרנו לאבי והוא הבטיח שהמלון חמישה כוכבים והרבה לקוחות מרוצים ממנו.
מידי יום פנינו לסוכן שישלח לנו את כרטיסי הטיסה ואישור מהמלון אך נענינו בשלילה בטענה שזה עדיין לא הגיע.
יום לפני הטיסה ב – 26.06.13 בשעה 10.09 נשלחו אלינו באמייל המסמכים, אנחנו לתומינו שסמכנו על אבי ראינו באישור של המלון
HORSONISSOS PALACE את התאריכים ושכתוב ALL INCLUSIVE והסתפקנו בזה.
בעת שהגענו למלון שהוא בפני עצמו " על הפנים" וניגשנו לעשות צ'יק אין אמרו לנו שאנו לא נשהה במלון זה והפנו אותנו לבית דירות "אכסניה"
שנמצא במרחק רב מהמלון, התווכחנו איתם אך לא היה ניתן לעשות דבר מכייון שהם הראו לנו שכתוב בהזמנה TWO ROOM ANNEX
ושהסוכן שלנו ידע מכל זה ולא יידע אותנו.
בעודנו סוחבים את המזוודות מרחק רב מהמלון חשכו עינינו הגענו " לאכסניה של הצופים" במקרה הטוב.
הכניסה לבניין רעועה עם דלת פרוצה שכל אחד יכול להיכנס, לא היה שומר , לא היו אנשים, בחדרים הדלתות שבורות וכשהתקלחנו הייתה נזילה מהביוב.
התקשרנו לאבי בצעקות שיוציא אותנו מהמקום הזה ושאנחנו לא יכולים להישאר, (המעט אנשים ששהו בבית דירות היו שיכורים שדפקו על הדלתות)
הוא הבטיח טיפול ושיחזור אלינו במהרה, אך עד חזרתנו לארץ לא קיבלנו כל שיחה קלושה אפילו רק כדי לראות מה עלה בגורלנו ואיך הסתדרנו.
יש לציין שגם בעת ההגעה "לאכסניה" נתקלנו בבעיות , נציגה מטעם קווי תעופה שהתה באוטובוס רק למספר תחנות ואח"כ ירדה והשאירה אותנו לבד.
האוטובוס התמהמה בדרך ומשעה 16.00 הגענו למלון רק בשעה 18.30 ויש נוסעים שהגיעו ב20.00 זה מרחק נסיעה של חצי שעה מהרוקליון לחרסוניסוס (כולם התלוננו ורוצים להגיש תביעה)
כמו כן בחזרה כשהיו אמורים לאסוף אותנו כשהטיסה הוקדמה משעה 23.50 לשעה 20.00 אמרו לנו להיות מוכנים ב15.30 כאשר בפועל האוטובוס הגיע ב 16.30
כל ההתנהלות של "בליק" ו"קווי חופשה" הייתה שגויה עם הטעיה של הלקוחות.
אנחנו שילמנו במיטב כספינו על סוף שבוע במלון חמישה כוכבים סכום גבוה של 563$ כאשר ישנם דילים לאכסניה ששהינו בה ב"גרושים"
התאכזבנו קשות ולא נמליץ לאף לקוח לטוס דרככם.
כמו כן יהיה ראוי שהלקוחות יתוודעו למכתב זה אף נפרסמו בפייסבוק וזאת למען הלקוחות שסוגרים חופשה דרכיכם.
לטיפולכם.

מצ"ב שתי תמונות "מהמלון חמישה כוכבים"

העתק:
התאחדות סוכני נסיעות ותיירות.