|
|
|
|
|
|
שילמנו על העברות ולא באו לאסוף אותנו גם בהלוך וגם בחזור |
נושא התלונה: |
חייק גיא |
שם/כינוי: |
יום שני 01 אפריל 2013 |
תאריך האירוע: |
אזור חיפה |
אזור: |
תיאור הבעיה:
אני וחברה שלי זוג סטודנטים טסנו לברצלונה דרך קווי חופשה.
בהלוך הנציג מהעברות לא חיכה לנו ונסע במדינה זרה ללא שפה
או התמצאות נאלצנו לשלם על העברות למלון בעצמנו
משהתקרבו בפעם הראשונה וביקשנו לוודא שבחזור הדבר יטופל נאמר לנו
ש א. נציג מטעם החברה יפרסם במלון את שעת האיסוף מה שלא קרה
ב. הנציגה בטלפון בשיחה מהחול לארץ אמרה לי את השעה אנחנו חיכינו שעה לפני במקום האיסוף למען החסר ספק ומשלא הגיע אף אחד שוב לקחנו מונית מיוצר לציין שהיום הראשון והאחרון מבין חמישה ימים הלך לנו
נוהל חברה אומר לשלוח מייל ולקבל התייחסות לאחר 45 ימי עסקים עברו כבר 3 חודשים ואף אחד לא יצר קשר או חזר למרות הנסיונות הכושלים להשיג אותם תמיד נתקלים באותה תשובה אין שירות לקוחות רק 2 בנות שמטפלות בתלונות ואין מה לעשות צריך סבלנות שיא החוצפה !
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
תשלום פיצוי בסך 70 יורו על המוניות החזר תשלום העברות שכן לא השתמשנו בהם ופיצוי על עוגמת הנפש |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
קווי חופשה שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|