פרטי התלונה

תלונות קווי חופשה

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שקרים בפרסום באתר, הונאה, אכזבה ועוגמת נפש מטיול משפחתי נושא התלונה:
טולדנו דוד שם/כינוי:
‏יום ראשון ‏16 ‏יוני ‏2013 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
www.kavei.co.il כתובת:
מרכז סניף חברה:
תיאור הבעיה:
אנו פונים אליכם מאחר שב-2/6 הזמנו דיל באתר האינטרנט של בליק תיירות,אשר כלל טיסות הלוך ושוב ולינה במלון OCEAN BLUE, שעל פי האתר מדורג כ-5 כוכבים. קיבלנו במייל מקווי חופשה אישור הזמנה לחדר, כולל מספר הזמנה 571280 ומספר וואוצ'ר 553792 ב-12/6.
הגענו למלון ביום ראשון 16/6/13 בשעה 10.30בבוקר, ומיד התבשרנו ע"י מנהל המלון כי המלון בתפוסה מלאה עד 25/6 ואין חדרים פנויים עבורי ועבור משפחתי (2 מבוגרים ו-2 ילדים בני 4 ו-7), כאשר מראש הזמנו חדר משפחה וקיבלנו אישור טלפוני על כך מסוכן של בליק תיירות ביום חמישי שלפני הנסיעה (13/6).
ההזמנה המקורית היתה למלון OCEAN BLUE, שעל פי האתרים של קווי חופשה ובליק תיירות, מוצג ומדורג ב- 5 כוכבים, על בסיס הכל כלול, שזו רמאות בפרסום, מאחר והוא מדורג כ-4 כוכבים, על פי פרוספקט של המלון ועל פי דברי מנהל המלון (אשר השיחה עמו מוקלטת בוידיאו).
המומים, ניסינו ליצור קשר עם המשרד בארץ ונציג קווי חופשה ונציג בליק תיירות זרקו אותנו לדבר עם הנציגה ביוון. מיד התקשרנו לנציגה, שליוותה אותנו בנסיעה משדה התעופה למלון, והיא אמרה שהיא אינה מטפלת בבעיות שכאלה, אלא רק בהזמנות לטיולים וקופונים וכו'...
ובכן, מאחר והיה צריך למצוא לנו פתרון כלשהו, מנהל המלון הציע לנו לעבור למלון דירות VALSIMI אשר מעבר לכביש בו הוא שכר 20 חדרים (שלאחר מכן בשיחה עם אחד האורחים הישראלים האחרים התברר כי גם זה שקר, וכי מלון VALSIMI הוא ב-50% בעלות של OCEAN BLUE) וזאת כנראה קומבינה קבועה של החברה עם המלון מול אורחים ישראלים או בכלל (כי זה היה רק מול משפחות מישראל), שם נלון במהלך החופשה ואת כל שירותי המלון הכלולים בחבילה שרכשנו, נוכל לקבל במלון OCEAN BLUE בלבד, כאשר נמצא מעבר לכביש.
מנהל המלון לקח נציגים מכל משפחה (מאחר והיינו 9 משפחות שהגיעו יחד באותה טיסה והעברה) והראה לנו חדרים אשר נמצאים במרתף/מחסן של מלון הדירות. אנחנו הזדעזענו והתנגדנו נחרצות.
מנהל המלון המשיך להתעקש שאין במלון חדרים פנויים והצליח למצוא רק למשפחה אחת וזוג אחד חדרים במלון אשר היו ברמה נחותה וירודה שאין לתאר. סתימות בשירותים ובחדר האמבטיה, ריח של ביוב שעלה עם פתיחת הג'קוזי, חרקים בחדר, טלוויזיה מיניאטורית ועוד.
בהמשך, לאחר כ-4 שעות בהן עמדנו בלובי מותשים, בהמתנה מורטת עצבים לפתרון, החליטו "לפנים משורת הדין" לפנות לנו חדרים קצת יותר טובים באותו מלון דירות VALSIMI וקיבלנו את החדרים, כאשר עלינו לציין שוב כי במלון זה לא ניתנו לנו כל שירותים או תנאים מאחר ואנחנו "שייכים" ל OCEAN BLUE".
חשוב לציין, כי במהלך הזמן שהמתנו בלובי, הגיעו קבוצות נוספות ממדינות אחרות והם קיבלו חדרים ללא כל בעיה. רק לנו לא היה מקום במלון.
לאחר שיחה (מוקלטת) עם מנהלת הקבלה של מלון VALSIMI התברר לנו כי במלון זה היינו נדרשים לשלם 50 יורו לחדר לכל המשפחה ללילה, ללא כל שירותים.
לגבי מלון VALSIMI, בו לנו במהלך שהותנו ברודוס, התנאים במלון זה היו מחפירים, התקלחנו במים קרים כקרח במהלך כל שהותנו,קיבלנו זוג כריות דקות ולא נוחות (המתאימות למלון 2 כוכבים), קיבלנו מיטה שהמזרון לא מתאים לגודל המיטה ובשביל להשלים את גודל המזרון הוסיפו לנו שמיכות מגולגולות מהצד (יש בידינו תמונות), כל החדר היה מלא בחרקים (יש תמונות), אין שירות חדרים והחלפת מגבות ומצעים ואין ניקיון בחדר כל השבוע, דבר שגובל בגועל נפש, בחדר היתה טלוויזיה בגודל 10 אינצ'בערך שלא הצלחנו לקלוט בה אף תחנה, לא היו רדיו או טלפון בחדר ואפילו סבון לשטיפת ידיים לא היה בחדר האמבטיה, שזה מינימום שאפשר לצפות במלון.
לגבי הכל כלול, האוכל במלון OCEAN BLUE היה מזעזע בלשון המעטה, אחרי השעה 23.00 היינו צריכים לשלם על בקבוק מים או סודה.
נפגענו מאוד מהשקרים של בליק תיירות וקווי חופשה (2 שהם אחד) מהפרסום באתר, שלפיו התפתנו להזמין דרככם חדר וחופשה במלון OCEAN BLUE, כשבפועל בכלל לא לנו במלון זה ורק טורטרנו כל החופשה. כמו כן באתרכם מצוין כי במלון יש חמאם וזו אחת הסיבות העיקריות בגללה בחרנו במלון זה, ובמלון OCEAN BLUE כלל אין חמאם או משהו המתקרב לזה.
לא כך חלמנו על החופשה הראשונה שלנו עם הילדים בחו"ל וציפינו להוגנות ואמינות בפרסום של סוכן ישראלי באינטרנט, שלא לדבר על עוגמת הנפש העמוקה שנגרמה לנו ולילדינו כאשר הילדים לאורך כל החופשה בכו (בכל פעם שקילחנו אותם עם מים קפואים) ובכל פעם שמטוס נחת מעל ראשנו (בערך כל רבע שעה) ובכל פעם שניגשו למזנון הבריכה ולא היה שם שום דבר שמתאים לילדים (במזנון הבריכה הגישו ביצי עין מארוחת הבוקר, שעועית ותפוחי אדמה אפויים מיום האתמול), מעבר לזה התנאים המחפירים בחדר הלחיצו אותם מאוד ובכלל לא עבור זה שילמנו את מיטב כספנו.
פנינו גם לקווי חופשה וגם לבליק תיירות במכתב מפורט כולל דרישה להחזר כספי על החופשה האומללה שעברנו, מיד עם הגיענו לארץ. (המכתב נשלח ב-23/6/13. טרם קיבלנו תשובה או איזושהיא תגובה לגבי תלותנו, וכך מנסים למסמס אותנו עד שתסתיים עונת התיירות והחגים.
בנוסף, ברצוני לציין כי זה מאוד לא אתי, שאתם מפרסמים את קווי חופשה, לאחר שאתם מקבלים פה באתר כל כך הרבה תלונות עליהם על חוסר הגינות ויושר במכירת חופשות.
עוגמת נפש סוג הנזק :
החזר כספי על השהות במלון ופיצוי על עוגמת הנפש שנגרמה לנו בעת החופשה פתרון נדרש :

קווי חופשה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה