פרטי התלונה

תלונות קווי חופשה

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חופשה בקוס, יוון נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏01 ‏אוגוסט ‏2013 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
ב1/8 התחלנו את חופשתנו לקוס שביוון דרך קוי חופשה, הגענו ופגשו אותנו חברה צעירים שהיו אמורים להיות אחראים ולהיות המענה שלנו לאורך הטיול.
נתקלנו במדריך בשם מתן שידע למכור לנו את הדברים בצורה הטובה ביותר והשקרית ביותר.
בלילה האחרון שלנו בקוס הזמנו כרטיסים למסיבה בעלות של 15 יורו,
את הכרטיסים שכחנו במלון וכשפנינו למתן קיבלנו תשובה של - "אין מה לעשות, תתמודד" תשובה שהייתה שונה לשאר האנשים שקיבלו את עזרתו במהלך הטיול כולו.
כשהגענו למקום ללא הכרטיסים חשבנו להיכנס ולשלם לבד, הופתענו לגלות כי במקום כניסה עולה 10 יורו ולא 15 יורו כמו ששילמנו
מתן דיבר אלינו בחוסר כבוד והתנהג כאילו אנחנו חייבות לו והצהיר כי הוא ממש לא מי שצריך לפנות אליו ובטח שלא להרוס לו את הערב
הדיבור והזלזול שניתן לנו היה לגמרי מעבר לקו האדום
ניסינו לדבר ולבקש את עזרתו, הוא ניסה לדבר עם בעל המועדון אך היה נראה שלא התאמץ אחרי שבערך שעה נתן לנו להמתין בחוץ יצא אלינו ואמר שאין לו מה לעששות
גם הפסדנו את ה30 יורו ששילמנו על 2 כרטיסים וגם רימו אותנו ולקחו יותר ממה שהכניסה עולה
דבר שדי הרס את החופש שהיה, במיוחד לילה לפני הטיסה חזור לארץ.
כספי, עלבון ו סוג הנזק :

קווי חופשה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה