|
|
|
|
|
|
ביטול/דחייה של חופשה |
נושא התלונה: |
יום חמישי 12 ספטמבר 2013 |
תאריך האירוע: |
אזור ירושלים |
אזור: |
תיאור הבעיה:
אני ובת זוג שלי הזמנו חופשה לכרתים (טיסה עם מלון), אבל בשבוע של החופשה בת הזוג שלי אושפזה בבית-חולים. פנינו לעדן (הסוכנת אצלה הזמנו), שלחנו בקשה עם אישורים על אשפוז וביקשנו החזר (או לפחות דחייה של החופשה). נאמר לנו שאי אפשר ושהכסף שלנו הלך, שאנחנו יכולים לפנות לפניות הציבור בגלל מקרה חריג. שלחנו פנייה לפניות הציבור עם האישור על אשפוז. בינתיים שאלו אם עשינו ביטוח נסיעות לחו"ל ומאז אומרים שהטיפול לוקח עד 30 ימי עבודה
|
כספי, בזבוז זמן ועוגמת נפש |
סוג הנזק : |
החזר |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
קווי חופשה שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|