פרטי התלונה

תלונות ספא מול הים

תלונות עוד בחדרי כושר וספא

תלונות חדרי כושר וספא

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
זיוכי שלא קיבלתי מספא מול הים נושא התלונה:
‏יום שני ‏23 ‏אוקטובר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
הרברט סמואל 46 ת"א כתובת:
תיאור הבעיה:
בחודש אוקטובר הגיע אחי, איתן מארה"ב לישראל, על מנת לערוך את טקס החתונה שלו.
אני אביטל, אחותו הקטנה, החלטתי להעניק לו מתנת חתונה נחמדה ומיוחדת ורכשתי עבורו שובר זוגי למסאג' וארוחה ב"ספא מול הים" בסך של כ- 1000 ₪.
את השובר רכשתי כשלושה שבועות לפני מועד החתונה.
לאחר מספר ימים, התקשרתי לשירות הלקוחות של "ספא מול הים" וביקשתי לשנות חבילה (להאריך את זמן המסאג' ולוותר על הז'קוזי). בשירות הלקוחות ענה לי בחור נחמד בשם משה, ומסר לי כי בעקבות שינוי החבילה, מגיע לי החזר ע"ס כ- 300 ₪.
כאשר הגיע אחי החתן למקום, יחד עם חברו הטוב ביותר (שהגיע גם אהוא במיוחד מארה"ב לרגל החתונה) קיבל את המסאג', ואת שאר הפינוקים אך העובדים ב"ספא מול הים" נפרדו מהם לשלום מבלי להעניק להם את שוברי ארוחת הצהריים המגיעה להם כחלק מהחבילה שרכשתי.
מיד לאחר מכן, יצרתי קשר עם "ספא מול הים" וביקשתי שישלחו לי את שוברי הארוחות ע"מ שנוכל לממש אותם ביום אחר. רק לאחר חודשיים קיבלתי את השוברים, וזאת, לאחר תחנונים רבים לעובדת מקסימה בשם טליה.
אבל, בצר לי אני פונה אליכם בשל מקרה מעצבן יותר! את הזיכוי המגיע לי עדיין לא קיבלתי.
מאז, עברו כמעט 5 חודשים, וכלום לא קרה. פירוט חשבון האשראי מראה כי אני ממשיכה לשלם בתשלומים עבור עסקה ששוויה כ- 1000 ₪, אך איני רואה את הזיכוי. אינספור טלפונים לשירות הלקוחות של הספא לא עזרו לי, משה ומעיין לא עובדים שם יותר, והגעתי לורד-מנהלת שירות הלקוחות.
ורד מסרה כי הספא העביר בקשה לחברת האשראי לזכות את הכרטיס שלי, ושהיא לא יודעת מדוע הם לא מזכים אותי. כל חודש יצרתי איתה שוב ושוב קשר על מנת לספר לה ששוב קיבלתי פירוט עסקאות אשראי בדואר, וששוב אין זיכוי. כל פעם מחדש היא דאגה להבטיח לי לחזור אלי כי היא עסוקה, וכל פעם מחדש, התקשרתי עשרות פעמים, יום ביומו על מנת לזכות לדבר עם הגברת שוב.
היא כנראה מאוד עסוקה, עד כדי כך שאמרה שיש לה דברים אחרים להתעסק איתם ושאני צריכה ליצור קשר עם חברת האשראי. ואני תוהה- מדוע אני צריכה לעשות את זה? את העסקה ביצעתי מול הספא, ולכן, אני צריכה להיות בקשר מולם ולא ליצור קשר עם חברת האשראי. הם אמורים לזכות אותי, אני לקוחה שלהם והם אמורים לדאוג לי. על אחת כמה וכמה כאשר בספא יודעים (ובמיוחד ורד) שיצאנו לא מרוצים מהעסקה כאשר "העלימו" מהחתן וחברו את שוברי הארוחה והם לא זכו לממש אותם, כי עד שהם הגיעו הם כבר טסו חזרה לחו"ל.
כך יצא, ששילמתי הון תועפות בעבור ארוחות שלא קיבלתי, ובעבור זיכוי שלא קיבלתי. מה שאומר שאם הייתי מבצעת את העסקה במקום אחר, ללא ארוחות וללא ז'קוזי, הייתי משלמת כמעט 50 אחוז מהמחיר המופקע ששילמתי ל"ספא מול הים". כאשר הבנתי כי ורד המנהלת לא באה לעזרתי ולא חוזרת לאינספור ההודעות שהשארתי לה, יצרתי קשר עם חברת האשראי וגיליתי כי הספא שלחו לחברת האשראי מכתב בבקשה לביטול העסקה, וחברת האשראי החזירה לספא מכתב תשובה ב-20.11.06 ובו ביקשה, למען הסדר הטוב, לשנות את המשפט "ביטול עסקת אשראי רגילה" למשפט "ביטול עסקת אשראי בקרדיט", והבטיחה, באותו מכתב כי כבר לאחר 4 ימים מיום קבלת מכתב מתוקן מהספא, יוחזר לי הכסף. הדבר המעצבן הוא שבסה"כ מילה אחת פשוטה מפרידה בין קבלת הזיכוי לאי קבלת הזיכוי. ואני נותרתי בין הכסאות, בין "ספא מול הים" לבין חברת האשראי, עם עשרות מילים, מכתבים ופאקסים ואין מושיע.
את הכסף לא קיבלתי, ורד אינה מחזירה טלפונים ואני ממשיכה לשלם, כמו פראיירית עם ריבית כבר חמישה חודשים. עייפתי מטלפונים ומהסברים חוזרים ונשנים, ומהאדישות של ורד וההנהלה בספא.
אני פונה אליכם, בבקשה שתעזרו לי למצות את הדין עם "ספא מול הים" ולהוציא את הצדק לאור.

כספי סוג הנזק :
זיכוי כספי שמגיע לי כבר מלפני 5 חודשים והתייחסות ראויה פתרון נדרש :

ספא מול הים שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה