אי כיבוד שובר לחבילת פינוק |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
הספא קיבל מאות שקלים ואנחנו קיבלנו פיסת נייר שלא מוכנים לכבד אותה!
הסיפור:
קניתי לחבר שלי חבילת פינוק בספא "מול הים" בתל אביב. בהרבה כסף.
השובר היה מוגבל בתוקף (לא ברור למה). בסמוך למועד פקיעת התוקף התקשרנו לספא להאריך את התוקף, ואישרו לנו הארכה של שלושה חודשים כבר באותה שיחת טלפון. דווקא היו נחמדים. כמובן שאם לא היו מאשרים היינו מממשים את השובר בזמן שנותר לפי השובר המקורי.
זמן מה אחרי כך, בטרם פקיעת זמן ההארכה שקיבלנו, התקשרנו לקבוע תור לעיסוי. להפתעתינו, אמרו לנו שהשובר לא בתוקף ושאין מה לעשות. כמובן שהתעקשנו, טורטרנו וחיכינו, אך הספא בשלו - לא ניתן לממש את השובר ולא נקבל דבר תמורת הסכום ששילמנו.
כמובן שזו מילה שלנו כנגד מילה של הספא. כדי לתמוך בטענתינו הצענו להראות שאכן התקיימה שיחה עם הספא לפני פקיעת השובר המקורי (פירוט שיחות),אך אמרו לנו שאם אין לנו הקלטה של השיחה זה לא יעזור לנו.
בקיצור, לא ניתן לממש את השובר ולא ניתן לקבל את הכסף בחזרה - מזמן לא קיבלנו "חבילת פינוק" שכזו.
|
|
|
|
|