פרטי התלונה

תלונות מטבחי זיו

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עיקוב בסגירת החשבון לאחר הסכם ביטול רשמי עם סמנכ'ל החברה נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
בני ברק סניף חברה:
תיאור הבעיה:
חלפו 20 יום מאז נחתם הסכם רשמי לביטול. הנהלת החשבונות עדין לא קיבלה את ההנחיות להסדיר את הנושא . היום ניתן להעביר הנחיה כזאת תוך דקה . פניתי לכל מי שצריך לפנות ועדין אין תגובה. המסקנה שלי שזה תהליך סחבת מתוכנן. ביטול ההזמנה בוצע ב6-3-2014 ההסכם נחתם ב-30-4-2014. בשיחות הטלפון השונות כולם מבטיחים לחזור אלי . זה קרה פעם אחת ללא כל טיפול .- הנהלת החשבונות לא קיבלה שום הנחיה. אני מקווה שמכתב זה יזרז את סגירת התיק. בשלב זה הם עדיין ממשכים לגבות תשלומים,במקום לבצע החזר של הכסף שנגבא.
מחכה לטיפול מהיר.
ביזבוז זמן סוג הנזק :
להעביר את הנושא להנהלה ולגמור את הטיפול מהר מאוד.זה באמת מוגזם מאוד. פתרון נדרש :

מטבחי זיו שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה