|
|
|
|
|
|
עיקוב בסגירת החשבון לאחר הסכם ביטול רשמי עם סמנכ'ל החברה |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
בני ברק |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
חלפו 20 יום מאז נחתם הסכם רשמי לביטול. הנהלת החשבונות עדין לא קיבלה את ההנחיות להסדיר את הנושא . היום ניתן להעביר הנחיה כזאת תוך דקה . פניתי לכל מי שצריך לפנות ועדין אין תגובה. המסקנה שלי שזה תהליך סחבת מתוכנן. ביטול ההזמנה בוצע ב6-3-2014 ההסכם נחתם ב-30-4-2014. בשיחות הטלפון השונות כולם מבטיחים לחזור אלי . זה קרה פעם אחת ללא כל טיפול .- הנהלת החשבונות לא קיבלה שום הנחיה. אני מקווה שמכתב זה יזרז את סגירת התיק. בשלב זה הם עדיין ממשכים לגבות תשלומים,במקום לבצע החזר של הכסף שנגבא.
מחכה לטיפול מהיר.
|
ביזבוז זמן |
סוג הנזק : |
להעביר את הנושא להנהלה ולגמור את הטיפול מהר מאוד.זה באמת מוגזם מאוד. |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
מטבחי זיו שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|