פרטי התלונה

תלונות מטבחי זיו

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הזמנת שירות - טכנאי לתיקון מגירה נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
ביום שלישי 09.06 יצרתי קשר עם שירות הלקוחות של חברת זיו מטבחים לצורך תיקון מגירה במטבח שרכשתי מהם לפני 3 שנים. שילמתי עבור הזמנת טכנאי מטעמם ונקבע לי טכנאי ליום חמישי 11.06 בשעות הבוקר.
ביום חמישי התקשרו משירות הלקוחות וביקשו לאחר את הגעת הטכנאי לשעות 14:00-16:00 והסכמתי. המתנתי לטכנאי אך זה לא הגיע. ביום א' פניתי שוב לשירות הלקוחות והם אמרו שהטכנאי שהם ישלחו יגיע רק על מנת לבדוק את המנגנון על גבי המגירה , ביקשתי לצלם את המנגנון ולשלוח אליהם על מנת שישלחו טכנאי שיטפל בבעיה ויתקן אותה. טכנאי נקבע ליום שלישי 16.06, אך גם הוא בוטל על ידם בטענה שאינו יודע לטפל במנגנון של המגירה. טכנאי יחיד שמטפל במנגנון מסוג זה אמור להגיע רק בתאריך 28.06 ועד אז... אני אמור לחכות עם מגירה שבורה.
עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי כספי פתרון נדרש :

מטבחי זיו שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה